Επιχειρείν

PEPCO: Αλμα πωλήσεων με νέα καταστήματα, και opening στα Τρίκαλα!

Η πολωνική αλυσίδα λιανικής Pepco συνεχίζει να καταγράφει αξιοσημείωτη ανάπτυξη το 2024, διατηρώντας πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων στην Ελλάδα. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, φτάνοντας τα 4,68 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η ταχύτατη επέκταση του δικτύου καταστημάτων της Pepco στην Ευρώπη συνέβαλε στη συνολική αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8% το τρίτο τρίμηνο, ανερχόμενες σε 1,48 δισεκατομμύρια ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, σε επίπεδο like-for-like, ο τζίρος του ομίλου μειώθηκε, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το λιανεμπόριο στην Ευρώπη.

Ο όμιλος Pepco άνοιξε συνολικά 326 νέα καταστήματα κατά το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης, με 37 εξ αυτών να ανοίγουν το τρίτο τρίμηνο. Αναμένεται ότι μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους τα νέα σημεία θα ανέλθουν σε 400 πανευρωπαϊκά. Ωστόσο, εξαιρουμένων των νέων σημείων, οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά κατά 4,3% για τον όμιλο και κατά 2,7% για την αλυσίδα Pepco το τρίτο τρίμηνο. Η αρνητική ποσοστιαία μεταβολή για τις αλυσίδες Poundland και Dealz ήταν 6,9% και 7,3%, αντίστοιχα.

Στο τέλος Σεπτεμβρίου, η πολωνική αλυσίδα value for money θα διαθέτει 37 καταστήματα στην εγχώρια αγορά συνολικής επιφάνειας άνω των 18.500 τετραγωνικών μέτρων.

Οι επόμενοι σταθμοί της αλυσίδας είναι τα Τρίκαλα, το Αιγάλεω –επί της Ιεράς Οδού- και τα Γιαννιτσά. Στην βορειοελλαδίτικη πόλη το νέο Pepco θα στεγαστεί σε ενοικιαζόμενο χώρο εντός του καταστήματος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος. Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα ετοιμάζεται το grand opening στο κατάστημα Τρικάλων επί της οδού Καλαμπάκας. 

Η Pepco αναμένει επίσης βελτίωση των μικτών περιθωρίων κέρδους κατά τη διάρκεια της νέας χρήσης, καθώς μειώνεται ο πληθωρισμός των εισροών κόστους.

Παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Pepco διατηρεί την πρόβλεψή της για κέρδη EBITDA ύψους 900 εκατομμυρίων ευρώ στο τέλος της τρέχουσας χρήσης, αυξημένα κατά 20% σε σχέση με πέρυσι. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην εξομάλυνση των παραδόσεων εμπορευμάτων λόγω των προβλημάτων στην Ερυθρά Θάλασσα και στην αξιοποίηση εναλλακτικών διαδρομών μεταφοράς, για να διασφαλίσει την επάρκεια εμπορευμάτων χωρίς αυξημένα λειτουργικά κόστη.

Η Pepco αναμένει επίσης βελτίωση των μικτών περιθωρίων κέρδους κατά τη διάρκεια της νέας χρήσης, καθώς μειώνεται ο πληθωρισμός των εισροών κόστους. Με ένα ισχυρό ισολογισμό και ανθεκτικές ταμειακές ροές, η εταιρεία παραμένει σε καλή θέση για να συνεχίσει την επιτυχία της σε όλη την Ευρώπη, με στόχο την αύξηση των εσόδων και τη βελτίωση της κερδοφορίας της.

Εν κατακλείδι, η Pepco συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά, επεκτείνοντας το δίκτυό της και βελτιώνοντας την αποδοτικότητά της, παρά τις προκλήσεις στην αγορά. Η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει μια πιο στοχευμένη προσέγγιση στην ανάπτυξη, με έμφαση στη βελτίωση της κερδοφορίας και των ταμειακών ροών, ενώ παράλληλα διατηρεί υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και προσιτές τιμές για τους καταναλωτές.

Επηρεάζοντας τους «παίκτες» της λιανικής

Η είσοδος της Pepco στην ελληνική αγορά έχει επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, ιδιαίτερα στην κατηγορία ένδυσης και ειδών σπιτιού. Με την επέκταση της εταιρείας και το άνοιγμα 33 καταστημάτων στην Ελλάδα, η Pepco έχει αναγκάσει τους υφιστάμενους παίκτες της αγοράς να προσαρμόσουν τις τιμές και τις προσφορές τους για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η στρατηγική της Pepco επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: αύξηση εσόδων, ενίσχυση του χαρτοφυλακίου καταστημάτων, βελτίωση της αποδοτικότητας κόστους και βελτιστοποίηση της προσφοράς προς τους πελάτες. Αυτή η στρατηγική, σε συνδυασμό με την πρόταση αξίας που προσφέρει η εταιρεία στους καταναλωτές, την έχει καταστήσει έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς παίκτες στην ευρωπαϊκή αγορά λιανεμπορίου.

Η Pepco χρησιμοποιεί ένα μοναδικό μοντέλο άμεσης προμήθειας που επιτρέπει την μείωση του κόστους και την βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Με τη διαχείριση ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής εντός του ομίλου, η Pepco έχει υψηλό βαθμό ελέγχου και ευελιξίας στην προμήθεια προϊόντων. Αυτό της επιτρέπει να προσφέρει στους καταναλωτές της ποιοτικά προϊόντα σε χαμηλές τιμές.

Η στρατηγική της εταιρείας για βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και η εστίαση στη βιωσιμότητα την καθιστούν μία από τις πιο ανταγωνιστικές και καινοτόμες αλυσίδες λιανεμπορίου στην Ευρώπη.

Πηγή

Back to top button
Close
Close