H Τρικαλινή επιχειρηματική παρουσία με το φακό του trikalaidees στην μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και ποτών της Ευρώπης
Η τεράστια διεθνής απήχηση που καταγράφει η διοργάνωση της FOOD EXPO 2017 εδραιώνει τη θέση της μεταξύ των κορυφαίων εκθέσεων Τροφίμων & Ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Χάρη στη FOOD EXPO, η ποιοτική υπεροχή των ελληνικών Τροφίμων & Ποτών διαδίδεται στα πέρατα του κόσμου. Πλήθος επαγγελματιών από όλο το φάσμα της αγοράς Τροφίμων & Ποτών έδωσαν δυναμικό παρών κατά την πρώτη ημέρα της 4ης FOOD EXPO.
Σε κομβικό σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες του κλάδου Τροφίμων & Ποτών από την Ελλάδα, τη Μεσόγειο και τον υπόλοιπο κόσμο αναδεικνύεται η #FoodExpo2017
Ήδη από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας της υποδέχθηκε περισσότερους από χίλιους ξένους αγοραστές,εξειδικευμένους δημοσιογράφους από το εξωτερικό και εκπροσώπους από τις διπλωματικές αντιπροσωπείες 15 χωρών που δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από το οργανωτικό επίπεδο, τον τεράστιο αριθμό των εκθετών και τον πλούτο των εκθεμάτων.
Επαγγελματίες από επιχειρήσεις της οργανωμένης λιανικής, του χονδρεμπορίου, της μαζικής εστίασης αλλά και των ξενοδοχειακών μονάδων επισκέφτηκαν τα περίπτερα των εκθετών και πραγματοποίησαν ουσιαστικές συναντήσεις. Εξέχουσα παρουσία είχαν και τα Τρικαλινά προϊόντα όπου εκθέτες μέσω του περιπτέρου του Επιμελητηρίου Τρικάλων που συνέβαλε ουσιαστικά στην παρουσία τους όσο και από επιχειρήσεις ευρωπαϊκού βεληνεκές η παρουσία τους ήταν σίγουρα ενδιαφέρουσα και επιδικομιτική
Στις κορυφαίες εκθέσεις του κλάδου σε διεθνές επίπεδο με εκπροσώπους από όλο το πολιτικό φάσμα και τον επιχειρηματικό κόσμο να δίνουν το παρών
Περισσότερες από 300 επιλεγμένες ετικέτες βρίσκονται φέτος στην ειδικά διαμορφωμένη Πλατεία Γευσιγνωσίας στο Hall 4 του Metropolitan Expo!
η FOOD EXPO μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να καταστεί σημείο αναφοράς για τη διεθνή αγορά Τροφίμων και Ποτών και δη για τις χώρες της Μεσογείου, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τη FOOD EXPO που ανέδειξε για φέτος την Ισπανία ως τιμώμενη χώρα της διοργάνωσης.
Με πλούσιο πρόγραμμα σεμιναρίων-εκδηλώσεων και πλήθος επαγγελματιών να πραγματοποιεί καρποφόρες συναντήσεις επισφραγίστηκε η λειτουργία της που επιβεβαιωμένα αποτελεί τον πυρήνα των επιχειρηματικών δράσεων και εξελίξεων του κλάδου
Στο περίπτερο του Επιμελητηρίου Τρικάλων ο Παύλος Τριχάς ένας από τους υπεύθυνους πωλήσεων της Portioli παρουσιάζει στους ενδιαφερόμενους την μοναδική γεύση και άρωμα του καφέ….
Εκπρόσωποι από όλο το πολιτικό φάσμα και τον επιχειρηματικό κόσμο έδωσαν το παρών στα εγκαίνια της 4ης FOOD EXPO, αναγνωρίζοντας τον κυρίαρχο ρόλο που διαδραματίζει η έκθεση στην εξέλιξη του κλάδου Τροφίμων & Ποτών και της πρωτογενούς παραγωγής
Η οικονομική σημασία που πάντα παρουσιάζει μια έκθεση στον τομέα των τροφίμων αλλά και για την συμβολική της αξία, έχει καταφέρει για μια ακόμη χρονιά, παρά τις δυσκολίες, να δώσει μια φρέσκια πνοή και να υπενθυμίσει σε όλους ότι η παραγωγική Ελλάδα, με εκπρόσωπους όπως εδώ δουλεύει, αισιοδοξεί και δεν τα βάζει κάτω.
Εντυπωσιακή ήταν η προσέλευση επισκεπτών από την Περιφέρεια, οι οποίοι πραγματοποίησαν επωφελείς εμπορικές συναντήσεις τόσο με μεγάλες εταιρείες που ήδη έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στην εγχώρια αγορά όσο και με μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που αναζητούν συνεργάτες στην επαρχία
Από την ανάλυση των barcode προσκλήσεων προκύπτει ότι το 47% των επισκεπτών της FOOD EXPO δραστηριοποιείται επαγγελματικά με την οργανωμένη και μικρή λιανική, το εμπόριο και τη διανομή Τροφίμων & Ποτών. Εξάλλου, το 22% των επαγγελματιών προέρχεται από τον ευρύτερο κλάδο της εστίασης, της καφεστίασης και της αρτοζαχαροπλαστικής, ενώ το 11% δραστηριοποιείται στον παραγωγικό τομέα. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, το 48% των επισκεπτών ήρθε από την Αττική, το 47% από την Περιφέρεια και το 5% από την Κύπρο και το εξωτερικό.
Μεγάλο ενδιαφέρον από χιλιάδες επισκέπτες και ανάμεσά τους πάμπολλους Τρικαλινούς επαγγελματίες όπως η κ.Μαρτσέλα Μπλανς και ο Ηλίας Τσιγαρίδας οι οποίοι προσπαθούν να μένουν μέσα στις νέες γευστικές απαιτήσεις της αγοράς
η ελληνική ύπαιθρος αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της και με συστηματική και επίμονη δουλειά αλλά και τη συνέργεια παραγωγών, επιχειρηματιών, θεσμών και φορέων.
Γνωστοί Τρικαλινοί έμποροι όπως ο Γρηγόρης Σκανδάλης παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις του κλάδου παραμένοντας ενργά στα αγοραστικά πεδία του καταναλωτικού κοινού
Ήδη κατά τις πρώτες δύο ημέρες της φετινής FOOD EXPO πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 8.500 προγραμματισμένες b2b συναντήσεις ανάμεσα στους ξένους hosted buyers και τους Έλληνες εκθέτες. Είναι ένας αριθμός-ρεκόρ όχι μόνο για τα εκθεσιακά χρονικά αλλά και σε σχέση με κάθε άλλη -εθνική ή ιδιωτική- πρωτοβουλία προσέλκυσης και φιλοξενίας διεθνών αγοραστών.
Η γνώση και η εμεπειρία της πολύχρονης παρουσίας σε συνδυασμό με το μεράκι και την αγάπη για το χώρο της γαλακτοκομίας και τυροκομίας, οδήγησε το 1986 τους αδερφούς Δημήτρη και Μιχάλη Σαράντη και τον πατέρα τους Στέργιο Σαράντη στην ίδρυση της εταιρείας ΤΥΡΑΣ Α.Ε.
Από τότε μέχρι σήμερα, ακολουθώντας όλες τις σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, η ΤΥΡΑΣ χαράζει μια μοναδική πορεία στο χώρο της, συνδυάζοντας αρμονικά την παράδοση, τη γεύση και την τεχνογνωσία.
ΒΙΟΛΑΝΤΑ .Η επιχειρηματική της πορεία ξεκινά από ένα συνοικιακό αρτοποιείο στα Τρίκαλα, όπου την παραγωγή ποιοτικών αρτοσκευασμάτων και ψωμιού διαδέχθηκε η αγάπη μας και το ταλέντο στην ζαχαροπλαστική μετατρέποντας τα παραπάνω συστατικά σε επιχειρηματική δραστηριότητα με ένα και μοναδικό όραμα, την δημιουργία και παραγωγή ποιοτικών, πρωτότυπων αλλά και παραδοσιακών γεύσεων σε κουλουράκια και μπισκότα. Σήμερα ο Κώστας Τζωρτζιώτης και οι συνεργάτες του,έχουν βάλει τα μοναδικά προϊόντα σε όλα τα ράφια της εγχώριας αγοράς και πλέον κατέχουν το πρώτο μερίδιο και στην ευρωπαϊκή αγορά .
Οι hosted buyers δήλωσαν ενθουσιασμένοι για την ποιότητα και τον πλούτο των παραδοσιακών αλλά και των καινοτόμων προϊόντων που ανακάλυψαν στη φετινή FOOD EXPO, τονίζοντας ότι δεν περίμεναν ποτέ ότι θα συναντούσαν στην Ελλάδα μία έκθεση τόσο υψηλού επιπέδου.
Δυναμική παρουσία από την μεγάλη Τρικαλινή Βιομηχανία προϊόντων ΒΙΟΣΑΛ . Τόσο η κ.Ζίνα Ζαραμπούκα όσο και ο κ.Βασίλης Πασσιάς έχουν δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις να προωθήσουν τις εκλεκτές και μοναδικές σαλάτες σε ποιότητα και γεύση σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά .
ΤΣΟΥΡΕΚΙ ΧΑΤΖΗΣ “ΜΥΡΙΣΕ… ΤΣΟΥΡΕΚΙ, ΦΡΕΣΚΟ, ΝΟΣΤΙΜΟ” που αλλού στο περίπτερο του Επιμελητηρίου Τρικάλων με μια ακόμη μεγάλη συμμετοχή καθώς η Τρικαλινή βιομηχανία έχει μπει σταδιακά σε όλη την ελληνική αγορά με τα ξεχωριστά προϊόντα της
θαλάσσιος Κόσμος ……. Γαστρονομικοί θησαυροί εξαιρετικής ποιότητας με τεράστια ποικιλία διαφορετικών προτάσεων απόλυτα προσαρμοσμένων στις συνήθειες και την διατροφική κουλτούρα των Ελλήνων καταναλωτών.
Εξέχουσα θέση πλέον στην εγχώρια αγορά έχουν και τα προϊόντα της Τρικαλινής εταιρίας του Βαιου Τέλιου με την ονομασία πώλησης GRECO και μια μεγάλη παρουσία τοπικών προϊόντων . Ιδιαίτερη ικανοποίηση από τις συνεργάτες κκΧαρούλα Χάμου και Βάσω Σταμουλάκη στο περίπτερο του Επιμελητηρίου Τρικάλων
Ενώ ,το περίπτερο της εταιρίας Κατεψυγμένων ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΕ ξεχώρισε και σύσσωμη η εταιρία έδωσε δυναμική παρουσία κάνοντας b2b συναντήσεις με εμπορικούς επισκέπτες της Ελλαδας και του εξωτερικού.
ρεπορτάζ ΧΖ