MUST Read

Black Friday για να λέμε και του στραβού το δίκιο

Η Black Friday, μια μέρα που ξεκίνησε στις ΗΠΑ ως γιορτή καταναλωτισμού με θεαματικές εκπτώσεις, στην Ελλάδα έχει μετατραπεί σε εκτεταμένη περίοδο «προσφορών» με εκπτώσεις που συχνά είναι ελάχιστες. Αντί για μία έντονη, μονοήμερη εμπειρία, παρακολουθούμε τρεις εβδομάδες υποτονικής μείωσης τιμών, που πολλές φορές δεν ξεπερνούν το 10-15%. Αυτή η παραλλαγή αφαιρεί τη δυναμική του θεσμού, ενώ αφήνει υποψίες για «εικονικές» εκπτώσεις. Η πραγματική Black Friday έχει να κάνει με προσφορές που όντως ξεχωρίζουν και ενθαρρύνουν τη μαζική αγορά. Στην εγχώρια εκδοχή, όμως, η υπερβολή στη διάρκειά της υποβαθμίζει την αξιοπιστία της και κουράζει τον καταναλωτή.

Back to top button
Close
Close