ΕπιχειρείνΤρίκαλα

Χρήστος Ζαραμπούκας:Με εμπειρία και όραμα για την Επιχειρηματικότητα στα Τρίκαλα

 

Ο Χρήστος Ζαραμπούκας, με πολυετή εμπειρία στον επιμελητηριακό θεσμό και ισχυρή παρουσία ως αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων, κατέρχεται εκ νέου υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές με το ψηφοδέλτιο του Κωνσταντίνου Παπαευθυμίου. Παράλληλα, ως ενεργός δημοτικός σύμβουλος, ο κ. Ζαραμπούκας έχει κερδίσει την αναγνώριση για τη συνεισφορά του στα κοινά.

Με σεβασμό προς τους επαγγελματίες του νομού και έχοντας ως γνώμονα την ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, ο Χρήστος Ζαραμπούκας αναμένεται να αποτελέσει μια από τις κεντρικές προσωπικότητες της εκλογικής διαδικασίας. Οι προτάσεις του, που περιλαμβάνουν στρατηγικές για τη στήριξη της τοπικής αγοράς, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, αποτυπώνουν την εμπειρία του και την κατανόηση των σύγχρονων προκλήσεων.

Η πλούσια δραστηριότητά του στο Επιμελητήριο και η διαρκής επικοινωνία με την επιχειρηματική κοινότητα έχουν δημιουργήσει μια ισχυρή εκλογική βάση, καθιστώντας τον κ. Ζαραμπούκα φαβορί για την επανεκλογή του. Οι επαγγελματίες της περιοχής εκτιμούν τη συνέπειά του και τις προσπάθειες που καταβάλλει για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στα Τρίκαλα.

Η παρουσία του Χρήστου Ζαραμπούκα στο ψηφοδέλτιο του Κωνσταντίνου Παπαευθυμίου ενισχύει τη δυναμική της παράταξης, καθώς συνδυάζει το όραμα για το μέλλον με την εμπειρία του παρελθόντος. Οι εκλογές του Νοεμβρίου αναμένεται να αναδείξουν τη συνέχεια της σημαντικής του προσφοράς, καθώς όλα δείχνουν ότι ο κ. Ζαραμπούκας θα βρεθεί και πάλι στις προτιμήσεις των επαγγελματιών.

Σύμφωνα με τον ίδιο παραθέτει τις κάτωθι  προτάσεις

Ως ενεργό μέλος του Επιμελητηρίου, δεσμεύομαι να κάνω πράξη όσα χρειάζονται οι επιχειρηματίες της περιοχής μας για να πάρουν ανάσα και να αναπτυχθούν. Τα προβλήματα είναι γνωστά: σκληρές φορολογικές ρυθμίσεις, ενεργειακό κόστος, αύξηση τιμών σε πρώτες ύλες και μεταφορικά, καθώς και μείωση της αγοραστικής δύναμης που φέρνουν τις επιχειρήσεις σε ασφυξία.

1. Ενίσχυση χρηματοδότησης και οικονομικής στήριξης

Ταμείο Μικροπιστώσεων:  Δημιουργία ενός ειδικού ταμείου που θα παρέχει μικροχρηματοδοτήσεις σε μικρές επιχειρήσεις με χαμηλό επιτόκιο.

Επιχειρηματικό Ακατάσχετο Λογαριασμό:* Πίεση για τη θεσμοθέτηση ενός ακατάσχετου λογαριασμού για επαγγελματίες.

*Ρύθμιση Οφειλών: Υποστήριξη και διεκδίκηση ρύθμισης οφειλών σε 120 δόσεις, με ιδιαίτερη μέριμνα για ευπαθείς κλάδους.

2. Τεχνολογικός Εκσυγχρονισμός

Ψηφιακή Αγορά (Marketplace):* Δημιουργία πλατφόρμας που θα προβάλλει τοπικές επιχειρήσεις και θα επιτρέπει online πωλήσεις.

Ψηφιακό Voucher:* Παροχή επιδοτήσεων για κατασκευή ιστοσελίδων, e-shop και ψηφιακών υποδομών.

Εκπαίδευση σε Νέες Τεχνολογίες: Διοργάνωση σεμιναρίων για την εκμάθηση εργαλείων marketing, e-commerce και CRM.

3. Δυναμική Διεκδίκηση & Παρεμβάσεις

Ανασχεδιασμός Φορολογικής Πολιτικής: Πίεση για την κατάργηση του τεκμαρτού προσδιορισμού εισοδήματος και για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών.

Διαχείριση Κόκκινων Δανείων: Διεκδίκηση ευνοϊκών ρυθμίσεων για τα «κόκκινα» επαγγελματικά δάνεια.

Μείωση Ενεργειακού Κόστους: Ειδικές συμφωνίες με παρόχους ενέργειας για μειωμένα τιμολόγια στις επιχειρήσεις. –

4. Άμεση Επαφή με τις Επιχειρήσεις

Προσωπική Επίσκεψη στις Επιχειρήσεις:* Δημιουργία ομάδων του Επιμελητηρίου που θα επισκέπτονται τις επιχειρήσεις για να καταγράφουν τα προβλήματα και να παρέχουν άμεσες λύσεις.

Ειδικές Συναντήσεις Ανά Κλάδο: Τακτικές συναντήσεις με εκπροσώπους διαφόρων επαγγελματικών κλάδων για εξατομικευμένη υποστήριξη. —

5. Συνεργασίες με Τοπικούς Φορείς

Σύμπραξη με Αυτοδιοίκηση:* Συνεργασία με τον Δήμο Τρικκαίων και την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την υλοποίηση κοινών δράσεων και επενδυτικών έργων.

Συνεργασία με Εμπορικούς Συλλόγους:* Ενίσχυση της φωνής των επαγγελματιών μέσα από ενιαία εκπροσώπηση. —

6. Ενημέρωση & Εκπαίδευση – Τακτική Ενημέρωση:

Οργάνωση workshops για τις νέες ευκαιρίες χρηματοδότησης, τις αλλαγές στη νομοθεσία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Καμπάνια για Ταμεία Ασφάλισης:* Προώθηση της ίδρυσης Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης για τους επαγγελματίες του νομού.

7. Προώθηση του Τοπικού Προϊόντος – Branding Τοπικών Επιχειρήσεων: Ανάδειξη των προϊόντων και υπηρεσιών των επιχειρήσεων του νομού μέσω διεθνών και εθνικών εκθέσεων. – *Ενίσχυση του Τουριστικού Προϊόντος:* Συνεργασία με τον τουριστικό τομέα για την προβολή τοπικών επιχειρήσεων στους επισκέπτες. Μύλος των Ξωτικών ,Μετέωρα και ορεινός όγκος του νομού μας σε πρώτη προτεραιότητα… —

Με αυτές τις δράσεις, το Επιμελητήριο μπορεί να λειτουργήσει ως ουσιαστικός σύμμαχος των επαγγελματιών, προσφέροντας πρακτική στήριξη και δημιουργώντας συνθήκες ανάπτυξης και βιωσιμότητας.

 

Back to top button
Close
Close