Lifestyle news

Άννα Βίσση: Μάγεψε το πλήθος στο θέατρο Πέτρας γιορτάζοντας 50 χρόνια στο τραγούδι

Με μία συναυλία στην Αθήνα που έγραψε ιστορία, ενώπιον περίπου 20.000 θεατών, η Άννα Βίσση σηματοδότησε τον εορτασμό των 50 χρόνων της στη δισκογραφία. Special guest ο συνθέτης της ζωής της, Νίκος Καρβέλας. Στο κατάμεστο θέατρο Πέτρας, στην Πετρούπολη, σε μία βραδιά γεμάτη διαχρονικές επιτυχίες, ασυναγώνιστες ερμηνείες, λάμψη, παλμό και δυνατά συναισθήματα, η Άννα Βίσση γιόρτασε μαζί με το κοινό, που δεν σταμάτησε να την αποθεώνει.

Με τη σπουδαία κι αγαπημένη σε όλους φωνή της και πλαισιωμένη από τους εξαιρετικούς μουσικούς της, παρουσίασε μερικές από τις σελίδες του σπουδαίου καλλιτεχνικού βιβλίου που έχει γράψει αυτά τα 50 χρόνια και περιλαμβάνει μία τεράστια δισκογραφική παραγωγή με ευρεία γκάμα τραγουδιών, τα οποία έχουν αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους στην καριέρα της και στην ελληνική μουσική εν γένει.

Μοναδική και ιδιαίτερη ήταν η επί σκηνής συνύπαρξη με τον Νίκο Καρβέλα, η πρώτη τους εδώ και 12 χρόνια. Η διαχρονική κι ανεξίτηλη μουσική τους διαδρομή, που ξεκίνησε τη δεκαετία του ‘80, αλλά και η δυνατή τους χημεία, ταξίδεψε το κοινό με τραγούδια – σταθμούς, καθώς και με το ντουέτο «Ξανά», το πρώτο τους μετά από 20 χρόνια, που κυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό από την Panik Gold.

Πάντα στην πρώτη γραμμή της δημιουργίας και της πρωτοπορίας, καλλιτεχνικά αεικίνητη κι ευρηματική και σταθερά αγαπημένη του κοινού, η Άννα Βίσση έχει γράψει τη δική της «χρυσή» ιστορία στην ελληνική μουσική. Αποτελεί μία από τις πιο εμπορικές τραγουδίστριες όλων των εποχών, με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 20.000.000 παγκοσμίως, καθώς και μία από τις πιο πολυβραβευμένες, με πάνω από 70 βραβεία για την προσφορά της στη μουσική, τις τέχνες και τον πολιτισμό.

Ο λόγος που αναβλήθηκε η συναυλία στη Θεσσαλονίκη

Με μία ανάρτηση στα social media, η αδελφή της Άννας Βίσση, Νίκη, εξήγησε τι ήταν αυτό που οδήγησε στην αναβολή της συναυλίας στη Θεσσαλονίκη, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη απογοήτευση στους θαυμαστές της.

«Καλησπέρα και από μένα! Για να μην τσακώνεστε ή να έχετε αντιπαραθέσεις, θα σας εξηγήσω τι έγινε. Συνήθως τους χώρους, μας τους δίνουν την προηγούμενη ή ακόμη και την ίδια μέρα να στήσουμε. Στη Θεσσαλονίκη μας το έδωσαν την προηγούμενη, έγινε λοιπόν το στήσιμο σκηνής, φώτα και ξεκίνησα και την Led οθόνη.

Δεν την τελείωσαν όμως, γιατί είχε αέρα είπαν και θα την τελείωναν την επόμενη. Όπως και έγινε. Εμείς που πήγαμε το βράδυ της Κυριακής αυτά και είδαμε. Λοιπόν, αυτό που έγινε είναι ότι, όταν ανέβασαν την οθόνη, όλα οκ και λίγο πριν το soundcheck, περίπου 4:00 μ.μ (ήταν ήδη όλοι οι συντελεστές εκεί), λύθηκε από τους χοντρούς πύρους που την κρατούσαν και έπεσε.

Με αποτέλεσμα, για να φτιαχτεί, να πρέπει να ξηλωθεί, δε γινόταν αλλιώς. Για να ξηλωθεί όμως χρειαζόταν τουλάχιστον 4 ώρες και να στηθεί πάλι τουλάχιστον άλλες 3 ώρες. Ήταν πολύ επικίνδυνο να έχουμε ανθρώπους μας πάνω στη σκηνή. Σίγουρα θα γινόταν κάποιο ατύχημα (ευτυχώς που δεν έγινε είτε την ώρα της πρόβας, είτε την ώρα της συναυλίας). Προσπαθήσαμε να δούμε μήπως η αποξήλωσή της γίνει πιο γρήγορα και ας γινόταν η συναυλία χωρίς οθόνη.

Η Άννα ήθελε να μην ακυρώσουμε. Έπρεπε όμως κάποια στιγμή ο κόσμος να ενημερωθεί αφού βλέπαμε πόσο αργά γινόταν η αποξήλωσή της, οπότε και πάρθηκε η απόφαση αυτή. Για να καταλάβετε, η οθόνη έφυγε όλη από τη σκηνή στις 10 το βράδυ, οπότε εκ των πραγμάτων δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί η συναυλία.

Άννα Βίσση (Copyright: NDP)
Άννα Βίσση (Copyright: NDP)

Ούτε η Άννα φταίει, ούτε η εταιρεία παραγωγής φταίει όταν έχει εγγυήσεις από τις εκάστοτε τεχνικές εταιρείες. Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, το μέγεθος της ζημιάς που έγινε, πέρα από την ταλαιπωρία του κόσμου. Καταλαβαίνουμε και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία σας αλλά το να γίνονται πράγματα με ασφάλεια, θα πρέπει να είναι προτεραιότητά μας. Σύντομα θ’ ανακοινώσουμε νέα ημερομηνία. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση» αναφέρει στην ανάρτησή της.

Τα πρώτα βήματα στη δισκογραφία

Έχοντας ήδη 50 χρόνια καριέρας, η Άννα Βίσση έχει παρουσιάσει 27 ελληνόφωνα studio albums και 1 αγγλόφωνο, 3 live albums, 11 συλλογές, 9 επανακυκλοφοριες albums, 18 digital singles και 4 DVDs, τα οποία έχουν αποσπάσει 37 πλατινένιες και 16 χρυσές διακρίσεις. Παράλληλα, έχει πρωταγωνιστήσει σε τρεις όπερες και ένα μιούζικαλ, έχει κάνει αμέτρητες sold out εμφανίσεις, συναυλίες και περιοδείες στην Ελλάδα, την Κύπρο και όλο τον κόσμο, ενώ έχει συμμετάσχει τρεις φορές στη Eurovision, στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα και στην τελετή για την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Γεννήθηκε στην Κύπρο. Ανυποψίαστοι για τον ροκ σίφουνα που έφεραν στον κόσμο, οι γονείς της, Νέστορας και Σοφούλα Βίσση, καλωσόρισαν τη δεύτερη από τις τρεις συνολικά κόρες τους. Σύντομα διαπιστώνουν ότι εξαιτίας αυτού του παιδιού θα βρεθούν να παίζουν στο δικό τους «Ένα Αστέρι Γεννιέται», όταν η μικρή Άννα τους «υποχρεώνει» να την γράψουν για μαθήματα πιάνου και χορού στο Εθνικό Ωδείο στην τρυφερή ηλικία των έξι. Αναμενόμενο ήταν, στην πιο τζαναμπέτικη ηλικία των δεκατριών, να τους πείσει να την αφήσουν να συμμετάσχει σε διαγωνισμό τραγουδιού του τηλεοπτικού σταθμού ΡΙΚ, όπου, βεβαίως, θριαμβεύει. Το πεισματάρικο, χαρισματικό κορίτσι, ξεκινά συναυλίες με την ταλαντούχα αδερφή της, Λία, στο πιάνο και κατακτούν το κοινό.

«First we take Cyprus, then we take the world», θα έλεγαν αν μπορούσαν να κάνουν fast forward στο μέλλον… Η οικογένεια μετακομίζει στην Ελλάδα το 1973 και η Άννα προσγειώνεται σαν μουσικός κομήτης στην Αθήνα. Δεν αργούν να έρθουν οι συναυλίες και οι συνεργασίες με λαμπερά αστέρια της εποχής όπως ο Γιώργος Νταλάρας και η Χαρούλα Αλεξίου. Μαζί θα κυριαρχήσουν στις αθηναϊκές μπουάτ και θα τραγουδήσουν μέχρι το ιστορικό «Rainbow Theatre» του Λονδίνου. Η Άννα σερφάρει στον αφρό του Νέου Κύματος και το 1973 υπογράφει το πρώτο συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία, τη Minos, ενώ είναι ακόμη μαθήτρια εξαταξίου Γυμνασίου.

Αμέσως ξεχωρίζει με τη συμμετοχή σε σπουδαίες δισκογραφικές δουλειές όπως τα «18 Λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας», τετράστιχα του υποψήφιου για Νόμπελ λογοτεχνίας Γιάννη Ρίτσου, μελοποιημένα από τον Μίκη Θεοδωράκη. Τέσσερα χρόνια μετά από την άφιξή της στην Αθήνα, το 1977, κερδίζει την πρωτιά στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Ας Κάνουμε Απόψε Μιαν Αρχή» του συμπατριώτη της Δώρου Γεωργιάδη και κυκλοφορεί τον πρώτο της δίσκο. Το μελαχρινό κορίτσι από την Κύπρο έχει φορέσει το γυάλινο γοβάκι του έντεχνου τραγουδιού και είναι έτοιμη να στεφθεί πριγκίπισσα. Και τότε έρχονται τα ‘80ς.

Ο γάμος με τον Νίκο Καρβάλα και η γέννηση της Σοφίας

Βάτες, σιρίτια, φουσκωτά μαλλιά, τρουκς, φλούο και άλλες ντίσκο επιρροές κατακλύζουν τα studio της ελληνικής δισκογραφίας. Το γεμάτο καπνούς τοπίο σαρώνει ο ανεμοστρόβιλος Νίκος Καρβέλας, εκκεντρικός μουσικός, τραγουδιστής, συνθέτης, προσωπικότητα που έρχεται να πάρει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή της Άννας μέσα και έξω από το studio. Οι δυο τους θα αποτελέσουν ένα από τα πιο εκρηκτικά ζευγάρια της ελληνικής σόουμπιζ. Τους παντρεύει ο τότε πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Σπύρος Κυπριανού, στη Λάρνακα, το Μάιο του 1983.

Την ίδια χρονιά, θα γεννηθεί η κόρη τους, Σοφία. Θα χωρίσουν το 1992, αλλά θα παραμείνουν φίλοι και συνεργάτες μια ζωή. Η μουσική ιδιοφυΐα του Νίκου Καρβέλα θα γίνει το πηδάλιο που θα οδηγήσει την Άννα σε διαφορετικά μουσικά νερά. Συνθέτης ικανός να ακροβατήσει ανάμεσα σε πολύ διαφορετικά μουσικά είδη ωθεί την Άννα να τολμήσει και δημιουργούν μαζί ακόμη και μουσικά υβρίδια. H μεταξύ τους χημεία, αλλά και η τελειομανία τους, τους οδηγούν στην ίδρυση της δικής τους δισκογραφικής εταιρία, της CarVi, πράγμα που τους φέρνει στα μαχαίρια με την EMI και τελικά τους οδηγεί επαγγελματικά στην αγκαλιά της CBS, που θα γινόταν στη συνέχεια η Sony.

Η Άννα Βίσση δεν φοβάται τις αλλαγές και το αποδεικνύει αυτό σε όλη τη διάρκεια των ‘90ς, από δίσκο σε δίσκο, αλλάζοντας μουσικό ύφος, μαλλιά, εμφάνιση, δισκογραφική εταιρία. Οι εμφανίσεις και τα σόου της αφήνουν εποχή στην αθηναϊκή νύχτα. Ακούραστη performer, στιχουργός και συνθέτης, αποφασίζει να δοκιμαστεί στη σκηνή. Το 1991 ανεβαίνει στο θέατρο «Αττικόν» η ροκ όπερα «Δαίμονες», σε μουσική Νίκου Καρβέλα, λιμπρέτο Σταύρου Σιδερά και πρόσθετους στίχους Νίκου Καρβέλα. Η Άννα σε διπλό πρωταγωνιστικό ρόλο με συμπρωταγωνιστές τους Γιάννη Σαμσιάρη, Μπέσυ Μάλφα και Τζον Μοδινό, κάνει όλη την Ελλάδα να μιλάει πάλι γι’ αυτήν.

Όλα γύρω της αλλάζουν εκτός από ένα: το φανατικό κοινό της που την ακολουθεί πιστά, στέλνοντας τους δίσκους της στο νούμερο ένα των πωλήσεων, «ντύνοντάς» τους κάθε φορά με χρυσό και πλατίνα. Το «Αντίδοτο» είναι το πρώτο άλμπουμ στην ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας που έγινε πλατινένιο μέσα στην πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του, για να ξεπεραστεί στη συνέχεια από το «Κραυγή», που έγινε πλατινένιο σε μία μέρα (συνολικά έξι φορές πλατινένιο στην Ελλάδα και επτά φορές στην Κύπρο). Την ίδια χρονιά, το 2000, έρχεται ο πρώτος αγγλόφωνος δίσκος, «Everything I Am».

Είναι η χαραυγή των ‘00ς και η Άννα είναι έτοιμη για ένα ακόμη στοίχημα. Σχεδόν δέκα χρόνια μετά τους «Δαίμονες», το 2002, ανεβάζει στο θέατρο «Παλλάς» το μιούζικαλ «Μάλα – Η Μουσική του Ανέμου», σε κείμενο, μουσική και στίχους τραγουδιών Νίκου Καρβέλα. Την πλαισιώνουν 60 ηθοποιοί και σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας. Η δεκαετία κυλάει με ξέφρενες επιτυχίες και, ενώ η χώρα βρίσκεται στο κέντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, η Άννα βάζει με την εμφάνισή της στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων το όνομά της πλάι στον ορισμό της λέξης κέφι τραγουδώντας τη «Μισιρλού» και sexy, ερμηνεύοντας το «Είσαι».

Η Άννα Βίσση έχει τραγουδήσει στα γενέθλια του πρίγκιπα Καρόλου

Η μεγάλη στιγμή της παγκόσμιας αναγνώρισης έρχεται το 2005, όταν η Άννα Βίσση γίνεται ο πρώτος καλλιτέχνης από την Ελλάδα που έφτασε στο Νούμερο 1 του Billboard Dance Club Play Chart με το single, «Call Me». Ένα χρόνο μετά θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, με το «Everything» σε μουσική Νίκου Καρβέλα και στίχους της ίδιας. Είναι η τρίτη φορά που η Άννα συμμετέχει στο διαγωνισμό μετά από το 1980, με το τραγούδι «Ωτοστόπ», για την Ελλάδα και το 1982 για την Κύπρο, οπότε και πήρε την 5η θέση με το Μόνο η Αγάπη σε δική της σύνθεση και στίχους.

Μετά την τεράστια επιτυχία του «Nylon» (2005), ετοιμάζει το «Απαγορευμένο» (2008), έναν δίσκο – υπερπαραγωγή σε επιμέλεια του (σπουδαίου παραγωγού και πρόωρα χαμένου) Greg Ladanyi και μία περιοδεία που είδαν περισσότεροι από 200.000 θεατέs. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Βίσση συναντά το μεγάλο κοινό. Περισσότερα από τριάντα χρόνια περιοδεύει στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Αυστραλία, την Ευρώπη και την Αμερική και πραγματοποιεί sold – out συναυλίες όπως το αξέχαστο sold out Millenium Show, το 2000, στο Royal Albert Hall, στο Λονδίνο.

«Αν ήμουν τραγουδίστρια, θα θελα να ‘μουν η Βίσση. Δε νομίζω ότι καταφέρνει καμιά άλλη να ξεσηκώνει όλες τις ηλικίες. Είναι θέμα ταλέντου, σταρηλικιού, ταμπεραμέντου, αλλά και τσαμπουκά. Τη ζηλεύω» είχε αναφέρει κάποια στιγμή η Μελίνα Μερκούρη.
Με μια διάθεση απολογισμού, η Άννα δίνει το 2011 στο κοινό της το rocumentary «Όσο Έχω Φωνή», μέσα από την τηλεόραση του Alpha. Είναι η καταγραφή, επί τρία χρόνια, κάθε κίνησής της. Το υλικό μοιράζεται σε έξι επεισόδια και γίνεται το απόλυτο ψυχογράφημα της μεγαλύτερης Ελληνίδας σταρ και στα ‘00ς. Έχουμε πια 2012 και η Άννα ανακοινώνει μαζί με τον Νίκο Καρβέλα ότι σκοπεύουν να ξαναφέρουν στη σκηνή τους «Δαίμονες» την άνοιξη του 2013. Άλλος ένας κύκλος, άλλη μία αρχή.

Μετά τους «Δαίμονες» και τη «Μάλα» έρχονται «Oι καμπάνες του Edelweiss»

Δύο χρόνια μετά, πρωταγωνιστεί και πάλι στη διασκέδαση των Αθηνών! Αυτή τη φορά συναντιέται καλλιτεχνικά με τον Αντώνη Ρέμο, στη μουσικό-θεατρική παράσταση «Ένα ή Κανένα» που παρουσιάζουν στο Pantheon Theatre με τεράστια επιτυχία. Το ομότιτλο τραγούδι της μουσικο-θεατρικής παράστασης που ανέτρεψε τα δεδομένα της εποχής, στο Pantheon Theater, κυκλοφόρησε σε μουσική και στίχους του Νίκου Καρβέλα, με ερμηνεία πάθους απο τους δύο καλλιτέχνες.

Μετά τους «Δαίμονες» και τη «Μάλα» έρχονται «Oι καμπάνες του Edelweiss», που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας για την Άννα Βίσση και σκηνοθέτησε ο Γιάννης Κακλέας. Η ανατρεπτική rock opera που το story της θυμίζει αρχαία τραγωδία ανέβηκε το 2015 στο Pantheon Theatre και η Άννα ενσάρκωσε ένα ρόλο μοναδικό στη καριέρα της! Ο Γιάννης Κακλέας χαρακτηριστικά αναφέρει το έργο ως ένα μουσικοθεατρικό όραμα που διεισδύει και αναδεικνύει το έρεβος της ανθρώπινης ύπαρξης μέσα από μία συγκλονιστική ιστορία.

Hotel Ερμού

Το 2016, την βρίσκει να δημιουργεί, για άλλη μια φορά, νέα δεδομένα με το γνωστό πρωτοποριακό της τρόπο, στη νυχτερινή Αθήνα. Βάζει το κλειδί στο νέο χώρο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για εκείνη, το «Hotel Ερμού» και ο κόσμος παραμιλάει για αυτό το ιδιαίτερα ζεστό και στιλάτο χώρο Αθήνας, την απόλυτη μουσική σκηνή για την μοναδική ερμηνεύτρια. Έχοντας ως συνοδοιπόρους στο μουσικό της ταξίδι τη «χρυσή» της μπάντα, που αποτελείται από 12 ταλαντούχους μουσικούς, παρουσιάζει ένα πρόγραμμα που… δεν χόρτασε ποτέ κανείς, ερμηνεύοντας για περίπου πέντε ώρες τις αμέτρητες επιτυχίες της.

Την ίδια χρονιά, κυκλοφορεί από την Panik Gold ο δίσκος «Συνέντευξη», που έγινε αμέσως πλατινένιος. Νέα καλλιτεχνική συνεύρεση του Νίκου Καρβέλα, που έγραψε στίχους και μουσική για τα 14 νέα τραγούδια, με την Άννα Βίσση και τη στιχουργική πινελιά του Γεράσιμου Ευαγγελάτου. Μια αληθινή συνέντευξη πάνω στην ερμηνεία, τις όμορφες και διαφορετικές μελωδίες, τα αληθινά λόγια, καταστάσεις δηλαδή που όλοι ζούμε στους έρωτες μας, στην καθημερινότητα μας…

Συνεχίζοντας τις εμφανίσεις της στο «Hotel Ερμού», το καλλιτεχνικό της σπίτι, όπως το αποκαλεί η ίδια, καταφέρνει, για ακόμα μία φορά, να δημιουργήσει το απόλυτο «it» στέκι. Τα τρία χρόνια των επιτυχημένων εμφανίσεών της «ζωντανεύουν» μέσα από το συλλεκτικό τριπλό live album «Hotel Ερμού 2015-2018», που κυκλοφόρησε από την Panik Gold και βρέθηκε αμέσως στην κορυφή των ψηφιακών και φυσικών πωλήσεων. Το άλμπουμ, που χαρακτηρίστηκε ως «ο τριπλός live δίσκος της δεκαετίας», περιλαμβάνει 68 τραγούδια όπως παρουσιάστηκαν επί σκηνής, ξετυλίγοντας αριστοτεχνικά την μοναδική μουσική διαδρομή της Άννας από το 1973 μέχρι και το 2018.

Ο Ιούνιος του 2019 θα την βρει με νέο δίσκο, το «Ηλιοτρόπια», που «σκαρφάλωσε» κατευθείαν στο no1 των ψηφιακών και φυσικών πωλήσεων. Ο δίσκος περιλαμβάνει 14 καινούργια τραγούδια, με την υπογραφή του Νίκου Καρβέλα, σε διάφορους ρυθμούς και στυλ, με διαφορετικά ηχοχρώματα, ευφυείς ενορχηστρώσεις και εμπνευσμένους στίχους. Προπομπό αποτέλεσε η αισθαντική μπαλάντα «Μέσα Μου», ενώ ακολούθησε το ομότιτλο uptempo κομμάτι, «Ηλιοτρόπια», ενώ στις προτιμήσεις του κοινού ξεχώρισαν αμέσως το «Μετά Από Εσένα Εσύ», το ντουέτο με την Γιώτα Γιάννα «Όσοι Αγαπάνε δεν Πεθαίνουνε» και το «Φλεγόμενος Τροχός».

Το περασμένο έτος κυκλοφόρησε το single «Αίμα», σε μουσική και στίχους του Nίκου Kαρβέλα και με τη συμμετοχή της Daphne Lawrence, σημειώνοντας νέο ρεκόρ σε Youtube και Spotify, πράγμα που δηλώνει, για ακόμα μία φορά, τη δυναμική της διαχρονικότητάς της. Στη συνέχεια, κυκλοφόρησε το «Gazoza», σε μουσική και στίχους πάλι του Νίκου Καρβέλα.

«Αναρωτιέμαι γιατί κλαίω, είναι χαρά αλλά και πόνος»

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Κύπρο, με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων καριέρας, η Άννα Βίσση δεν έκρυψε τη συγκίνησή της. «Δεν μου αρέσει να πουλάω αυτό που κάνω, προτιμώ να τραγουδώ. Έτσι αποσυντονίζομαι σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι δεν φουσκώνω από υπερηφάνεια για όλο αυτό που συμβαίνει σήμερα…

Θα μου περάσει. Έχω κάνει πολλές συναυλίες αλλά αυτή έχει μία άλλη σημασία. Αναρωτιέμαι γιατί κλαίω. Εννοείται ότι είναι χαρά αλλά και πόνος. Ο πόνος είναι υπαρξιακός, για να φιλοσοφήσουμε και λίγο. Δεν είναι και το πιο ωραίο πράγμα να μετράς χρόνια. Όλοι οι άνθρωποι το ξέρουν, άνδρες και γυναίκες. Ο χρόνος περνάει κι αναρωτιόμαστε τι έχουμε κάνει, τι θα κάνουμε, φοβόμαστε τι θα κάνουμε όταν τελειώσει αυτό που κάνουμε, μην δεν είναι πια τόσο όμορφο όσο ήταν. Και είναι τρομακτικό αλλά και υπέροχο ταυτόχρονα» είπε. Και το ταξίδι συνεχίζεται…

Back to top button
Close
Close