Ο διάβολος (τελικά) φοράει Versace: H Anne Hathaway στη νέα καμπάνια του οίκου
Η Anne Hathaway, έχει ένα χαρακτηριστικό το οποίο έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν για να σχολιάσω και το στιλ της Katie Holmes: είναι προσεγγίσιμη. Είναι μια γυναίκα που φαίνεται να αντιλαμβάνεται τη δύναμή της ως celebrity που ασκεί επιρροή, φαίνεται να αντιλαμβάνεται το ρούχο και όλο αυτό της προσφέρει αυτή την «προσεγγίσιμη γοητεία» που εκπέμπει. Αυτοί θεωρώ ότι ήταν μερικοί από τους λόγους που η Donatella Versace επέλεξε την Anne Hathaway για την καινούργια καμπάνια του οίκου.
«Η Anne αγαπάει και αντιλαμβάνεται τα εξαίσια ρούχα», σχολίασε η Versace στη Vogue, εξηγώντας τον λόγο που την επέλεξε ως το νέο πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου, “Versace Icons”. Φορώντας έναν μαύρο κορσέ με τζιν παντελόνι και ένα δερμάτινο σακάκι από τη νέα συλλογή Versace, η Anne Hathaway προωθεί την προσιτή της προσωπικότητα, ενώ μας δείχνει και την σέξι πλευρά που κρύβει μέσα της. Μέσα από εκπληκτικές φωτογραφίες το project αυτό μας υπενθυμίζει δυο πράγματα: την ικανότητα της ηθοποιού να «μεταμορφώνεται» και τη σημαντικότητα του να έχουμε μια ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα με διαχρονικά κομμάτια.
Versace Icons: Η Anne Hathaway είναι το νέο πρόσωπο του οίκου
Το 2023 έχει ξεκινήσει ήδη δυναμικά, για την ηθοποιό. Τον προηγούμενο μήνα, επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της σε μια δραματική ταινία που εξερευνά την σχέση μιας ποπ σταρ (που υποδύεται η Hathaway) με μια σχεδιάστρια μόδας (Michaela Coel). Τώρα, η ηθοποιός ανακοινώνει το νέο της project, το οποίο, για εμάς τους fashion lovers, είναι και το πιο ενδιαφέρον. Ο οίκος Versace, την Δευτέρα 3 Απριλίου, ανακοίνωσε ότι η Anne Hathaway είναι το νέο πρόσωπο του brand.
Με αφορμή τη συλλογή “Versace Icons”, ο οίκος επικεντρώνεται στο να παρουσιάσει μια capsule σειρά ρούχων που είναι διαχρονικά και μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή και σεζόν, ανεξαρτήτως τάσεων. Κάπως έτσι, βλέπουμε την Hathaway να φωτογραφίζεται με classics της γκαρνταρόμπας, όπως ένα μαύρο φόρεμα, αλλά και ένα mini dress με παγιέτες.
Ποζάροντας στον φακό των Mert Alas και Marcus Piggott σε λευκό φόντο, η ηθοποιός βγάζει το 90s supermodel που κρύβει μέσα της. Σύμφωνα με τη Vogue, η σειρά “Versace Icons” είναι εμπνευσμένη από τη Spring 1996 συλλογή του οίκου, οπότε το concept της φωτογράφισης είναι στο 90s ύφος της εποχής.
Η Anne Hathaway στην καμπάνια Versace πάντως, φαίνεται να εκπροσωπεί την αισθητική του οίκου άψογα. «Η Anne Hathaway πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Versace και είναι η πιο φανταστική εκπροσώπηση της γυναίκας Versace. Είμαι μεγάλη φαν της δουλειάς της, φυσικά, αλλά περισσότερο από αυτό την θαυμάζω σαν γυναίκα. Είναι μια τεράστια σταρ και επιχειρηματίας, είναι δημιουργική και είναι απίστευτα καλή. Αυτό είναι η επιτομή ενός Icon!», σχολίασε η σχεδιάστρια στο προφίλ της στο Instagram, ανακοινώνοντας τη συνεργασία τους.
Η Donatella, ανέβασε κι ένα behind-the-scenes βίντεο, το οποίο δείχνει τις δυο τους να γελάνε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Στο βίντεο, ακούμε την ηθοποιό να σχολιάζει τα ρούχα. «Μου θυμίζουν όλες τις ταινίες που αγαπώ. Ας πούμε, αυτό το φόρεμα μου θυμίζει για κάποιο λόγο την ταινία Moonstruck».
Από την άλλη, η σχεδιάστρια συνεχίζει να της πλέκει το εγκώμιο: «Στο σετ, βλέπεις την Anne να μεταμορφώνεται σε όλους αυτούς τους διαφορετικούς χαρακτήρες, αλλά και να είναι τόσο αυθεντικά ο εαυτός της». Απ’ ό,τι φαίνεται, οι δυο τους έχουν αρχίσει να χτίζουν μια αληθινή φιλία, οπότε κάτι μου λέει ότι θα την ξαναδούμε σύντομα να συνεργάζεται με τον οίκο.
Πηγή: ladylike.gr