Business News

Και οι 9 είναι υπέροχοι:Οι φετινοί διεκδικητές του βραβείου RETAILBUSINESS AWARDS!

Οι φετινοί διεκδικητές του μεγάλου βραβείου στην κατηγορία Retail Campaign της 12ης διοργάνωσης των RETAILBUSINESS AWARDS, του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Λιανεμπόριο και τη Βιομηχανία.

AB Βασιλόπουλος – Spot JWT
«74 χρόνια μαζί! 74 ημέρες κερδίζετε πολύ!»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασε 74 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά με σημαντικές προσφορές και δώρα! Πιο συγκεκριμένα, από τις 24/01/2013 και για 74 ημέρες, στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να επωφεληθούν προσφορών, που έφταναν έως και 50% σε μια μεγάλη ποικιλία βασικών προϊόντων!
Επίσης, κατά τη διάρκεια της επετειακής αυτής περιόδου πραγματοποιήθηκαν κληρώσεις στις οποίες:
1. ένας τυχερός καθημερινά κέρδιζε 500 ευρώ σε δωροεπιταγές ΑΒ (τυχερή απόδειξη),
2. ένας τυχερός καθημερινά ανά κατάστημα κέρδιζε 500 πόντους στην κάρτα του ΑΒ Plus,
3. ένας τυχερός κάθε εβδομάδα ανά κατάστημα κέρδιζε το «προϊόν του μήνα» (ποσότητα που καλύπτει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας για ένα μήνα), με τη χρήση της κάρτας ΑΒ Plus.
Η ενέργεια, που ξεκίνησε με στόχο η ΑΒ Βασιλόπουλος να ευχαριστεί τους πελάτες της για την εμπιστοσύνη που της δείχνουν, πλαισιώθηκε από έντονη διαφημιστική καμπάνια σε όλα τα μέσα.

Βερόπουλος – Grey/Τhe Newtons Laboratory
«ΥπεύΦΘΗΝΑ»

Στις 29 Οκτωβρίου του 2012 τα σουπερμάρκετ Βερόπουλος ξεκίνησαν μια μεγάλη προσπάθεια μείωσης τιμών των προϊόντων στα καταστήματά τους πανελλαδικά.
Παραμένοντας πιστoί στη δέσμευσή τους να βρίσκονται στο πλευρό του Έλληνα καταναλωτή, ιδιαίτερα στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, μειώσαν σταθερά τις τιμές σε εκατοντάδες βασικά προϊόντα, για να βρίσκουν οι πελάτες ό,τι χρειάζονται κάθε μέρα!
Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε όλα τα καταστήματα Βερόπουλος πάνω από 500 βασικά προϊόντα σε μόνιμη έκπτωση από 5% έως και 35% φθηνότερα για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες! Η δέσμευση χαμηλών τιμών είναι τουλάχιστον για 6 μήνες.
Η συγκεκριμένη ενέργεια επικοινωνήθηκε έντονα στην τηλεόραση με spot σε 3 διαφορετικά version στο οποίο συμμετείχαν υπάλληλοι της εταιρείας αλλά και ο πρόεδρος αυτής. Επίσης, με ραδιοφωνική καμπάνια, με προϊοντικό φυλλάδιο με όλα τα είδη που συμμετέχουν το οποίο διανεμήθηκε από όλα τα καταστήματα και μπήκε ένθετο στις 6 μεγαλύτερες σε κυκλοφορία κυριακάτικες εφημερίδες (συνολικό τιράζ 1.500.000), διαφημιστικά banner στο internet, με διαγωνισμούς στα Social Media και με αυτοκόλλητα τζαμιών στις βιτρίνες των καταστημάτων. Ακόμη με εξωτερικά banner στα μεγαλύτερα καταστήματα, ταμπελάκια ραφιών σε όλα τα προϊόντα που συμμετέχουν μέσα στο κατάστημα, δελτία Τύπου, διαφημιστικές καταχωρήσεις και συνεντεύξεις εκπροσώπων της εταιρείας στα ΜΜΕ.
Σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης πορείας της ενέργειας, στις 26 Μαρτίου έγινε λανσάρισμα του «δεύτερου κύματος» του «υπεύΦΘΗΝΑ», με τη συμμετοχή επιπλέον προϊόντων και τη δημιουργία νέου τηλεοπτικού σποτ (σε 3 version επίσης).

Γερμανός – Βold Ogilvy
«Ξέρουμε τι σκέφτεσαι»

Η καμπάνια «Ξέρουμε τι σκέφτεσαι» είναι μία καμπάνια που επεξηγεί την εταιρική υπόσχεση «ΓΕΡΜΑΝΟΣ… και είσαι μέσα» με το «Ξέρουμε τι σκέφτεσαι, γι’ αυτό ξέρουμε πώς να στο δώσουμε», αφού η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι «μέσα» στο μυαλό του καταναλωτή όταν σκέφτεται θέματα τεχνολογίας και είναι εκεί για να ικανοποιήσει τις βασικές του ανάγκες.
Η πρώτη corporate ταινία (Φεβρουάριος) αποτέλεσε την «ομπρέλα» επικοινωνίας και υποστηρίχθηκε από τις παρακάτω επιμέρους ταινίες (που επικοινωνούν τους 3 στρατηγικούς πυλώνες):
• Οικονομικά Smartphones (πυλώνες Ποικιλία και Τιμές, Μάρτιος 2013)
• Tablets (πυλώνας Ποικιλία, Μάιος 2013 )
• Insurance (πυλώνας Expertise/After Sales Service, Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2013)
• DTL Tablets (πυλώνας Expertise/Service, Αύγουστος 2013).
Στόχοι επικοινωνίας ήταν η βελτίωση της εικόνας της μάρκας, η αύξηση του δείκτη της αυθόρμητης ανάκλησης (top of mind ad awareness) και η ενίσχυση του μηνύματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ… και είσαι μέσα.
Κοινό στόχος ήταν το Άντρες- Γυναίκες 18-44 και η καμπάνια υποστηρίχθηκε με τηλεοπτικό σποτ, Ραδιόφωνο, In store media, Δελτίο Τύπου, Προβολή σε κινηματογραφικές αίθουσες, έντυπο Τύπο, Internet & Social Mediα, Promotion Material, Βιτρίνες καταστημάτων και Κατάλογο & Φυλλάδιο προσφορών ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Δωδώνη – jnl+
«Θεϊκό παγωτό σε 3 νέες, θεϊκές γεύσεις»

Η δωδώνη, μια ελληνική εταιρεία με μακροχρόνια ιστορία, είναι ένα αγαπημένο brand στην Ελλάδα. Και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι αποτέλεσμα δύο βασικών παραμέτρων: της εξαιρετικής ποιότητας που προκύπτει από το ολόφρεσκο ελληνικό γάλα και τα αγνότερα υλικά που χρησιμοποιεί στην παρασκευή των παγωτών της και της ελληνικότητας που είναι ικανή να ξυπνήσει μνήμες και εμπειρίες δωδώνης σε κάθε Έλληνα. Η καμπάνια επιχειρεί να ξαναζωντανέψει, να δώσει νέα διάσταση και ένταση σε αυτές ακριβώς τις έννοιες: Με πρωταγωνιστές την Ελλάδα ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας, αλλά και τα αγνά υλικά και τη «σπιτική» προσέγγιση στο παγωτό, επικεντρώνεται στην «καρδιά» και την «ψυχή» της μάρκας. Οι ταινίες κάνουν ξεκάθαρες αναφορές σε βαθιά ελληνικά βιώματα: το καλοκαίρι, τις γεύσεις και τις μυρωδιές του, την ηδονικότητά του. Και δεν θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερος εκφραστής για όλο αυτό, από τον ταλαντούχο σεφ Γιάννη Αποστολάκη. Ο κ. Αποστολάκης ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μας την Ελλάδα και τα καλοκαίρια της μέσα από την αναζήτηση των νέων γεύσεων της δωδώνης. Με μοναδικά συστατικά τα αγνά υλικά και τις μνήμες από τα ελληνικά καλοκαίρια, δημιουργεί στον πάγκο του τις 3 νέες, θεϊκές γεύσεις δωδώνη, παραμένοντας πιστός στην αρχή του αγνού, «σπιτικού» παγωτού που πρεσβεύει η δωδώνη.

Hellas online – Cream
«Οικονομία hellas online»

To Μάιο του 2013 η hellas online λάνσαρε μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια, με στόχο να προωθήσει και να τεκμηριώσει τη δέσμευσή της για οικονομία στην καθημερινότητα του κάθε συνδρομητή.
Η καμπάνια εξελίχθηκε σε 2 διαδοχικές φάσεις:
Α. την εταιρική επικοινωνία που επανατοποθέτησε τη hellas online ως τον πάροχο που σου δίνει όλες τις δυνατότητες που ήθελες, ακόμη πιο οικονομικά, στα χέρια σου και
Β. την προϊοντική επικοινωνία, για την προώθηση της νέας σειράς προγραμμάτων hol double-play ευέλικτα μέσα από όλα τα κανάλια της εταιρείας.
Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της hellas online υλοποιήθηκε με επιτυχία τόσο above the line όσο και below the line, σε παραδοσιακά (τηλεόραση, Τύπος, Ραδιόφωνο) αλλά και σε νέα μέσα (Internet, ηλεκτρονικά περιοδικά).
Η «360°» επικοινωνιακή καμπάνια της hellas online πέτυχε, όχι μόνο να ενισχύει σημαντικά τη θέση και την αξία της μάρκας στην αντίληψη του καταναλωτή, ιδιαίτερα ως προς την παράμετρο «value for money», αλλά και να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην «αρένα» των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και να προωθήσει αποτελεσματικά τη νέα σειρά προγραμμάτων hol double-play ευέλικτα.

Media Strom – Lighthouse/Bold Ogilvy
«Με 1,90 € την ημέρα μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου»

Πώς θα μπορούσες να αναδείξεις το Value for Money ενός Premium προϊόντος στην Ελλάδα το 2013; Η Media Strom βρήκε τον τρόπο.
Η καμπάνια στόχευσε και πέτυχε να επικοινωνήσει την αξία ενός ποιοτικού στρώματος σε σχέση με την τιμή του.
Σημαντικό μέρος της επιτυχίας ήταν η σύνδεση του TV spot με τη digital καμπάνια, με κοινό μήνυμα: «Με 1,90 € την ημέρα, μπορείς να αλλάξεις τη ζωή σου». Στο τηλεοπτικό spot η σύνδεση της τιμής γινόταν με την καθημερινή συνήθεια του καφέ, ενώ online, με 9 καθημερινές απολαύσεις (καφές, εφημερίδα / περιοδικό, σνακ κ.α.).
Πολλά digital κανάλια χρησιμοποιήθηκαν για την προβολή της καμπάνιας, όπως Google AdWords, Facebook Posts, Facebook Ads και αποστολή Newsletter. Παράλληλα, η Media Strom σε συνεργασία με τη Lighthouse, κατάφερε να τα αξιολογήσει ως προς την αποτελεσματικότητά τους στις offline πωλήσεις, μέσω εξαργυρωμένων κουπονιών.
Αποτέλεσμα: +12% στον τζίρο των στρωμάτων για τη Media Strom σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 – απλά επιτυχία!

My market – AWG Athens
«Τα Φορτηγά»

H διαφημιστική εκστρατεία «Τα φορτηγά», που σχεδιάστηκε για να απαντήσει σε στρατηγικά ζητούμενα της μάρκας My market, αναπτύχθηκε με τρία θέματα κλειδιά (μανάβικο [φρέσκα ελληνικά προϊόντα], ελληνική σημαία [ελληνικότητα] και κουμπαράς [οικονομικότητα]):
• Στην τηλεόραση με corporate TVC 36’’ & 2 διαφορετικά «ταινιάκια» προσφορών 26’’ – 30’’.
• Στον τύπο με ΚΤΧ (ειδικός τύπος)
• Στο internet (Facebook, website)
• Σε «υπαίθρια διαφήμιση» – δηλαδή τα ίδια τα οχήματα My market.
Όσον αφορά τα αποτελέσμτα, 1) Ανέδειξε και συνέδεσε σε ένα αρμονικό σύνολο τις αξίες του DNA της αλυσίδας (φρεσκάδα, ποιότητα προϊόντων, ελληνική καταγωγή, οικονομικότητα, εξυπηρέτηση, ειλικρίνεια) με ένα μοναδικά πρωτότυπο, αποκλειστικό, και εξωστρεφή τρόπο. 2) Διευκρίνισε την έννοια της ελληνικής καταγωγής της αλυσίδας (εφόσον το όνομα της αλυσίδας δεν το υποδηλώνει). 3) κατέδειξε την ελληνικότητα ως πρωταρχική αξία του DNA της αλυσίδας σε δύο διαστάσεις: α) Της ελληνικής καταγωγής και β) της έμπρακτης στήριξης από την αλυσίδα της ελληνικής παραγωγής και των Ελλήνων παραγωγών και 4) Πρόβαλε την οικονομικότητα της αλυσίδας, τόσο με την επικοινωνία των προσφορών σε τακτή βάση όσο και με την εταιρική ταινία, αναδεικνύοντας την οικονομία ως ένα από τα κύρια στοιχεία της μάρκας.
Η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας είναι δύσκολο να μετρηθεί μέσα σε ένα εξάμηνο, παρ’ όλα αυτά πέτυχε, στις παρακάτω στρατηγικές παραμέτρους και ποιοτικούς δείκτες, αυξήσεις που κυμαίνονται μεταξύ 2%-4%:
• Αύξηση της διείσδυσης επισκέψεων
• Πιστότητα (επαναληπτική επισκεψιμότητα & αγορά)
• Μέσος αριθμός επισκέψεων
• Μέσο καλάθι ανά επίσκεψη.

Public – Τhe Newtons Laboratory
«Θέλεις tablet και αξεσουάρ. Θέλεις Public»

Το δίκτυο καταστημάτων Public ιδρύθηκε το 2005 και αποτελεί τον πλέον δυναμικό retailer με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα, καθώς μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο έχει τετραπλασιάσει το δίκτυό του από 9 σε 35 καταστήματα. Περισσότεροι από 15 εκατομμύρια επισκέπτες εμπιστεύονται τα καταστήματα του Δικτύου για τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας, πολιτισμού και επικοινωνίας. Ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει μέσα από μια τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, όπως tablets, αξεσουάρ και smartphones, ενώ έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα προϊόντα της αρεσκείας του πριν τα αγοράσει! Επιπρόσθετα, οι εμπορικές συνεργασίες και συνέργειες των καταστημάτων Public με τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο της τεχνολογίας και εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών, προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό απεριόριστες δυνατότητες στην αναζήτηση, εύρεση και κάλυψη των αναγκών τους με κορυφαία προϊόντα και value for money λύσεις για κάθε ηλικία.

Η υπεροχή των καταστημάτων Public στις συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες (tablets, smartphones, accessories) αναδείχτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην καμπάνια με τίτλο «Θέλεις tablet και αξεσουάρ. Θέλεις Public»! Μια απολαυστική και ρεαλιστική ιστορία καθημερινών ανθρώπων δοσμένη με χιούμορ ήταν ο βασικός άξονας του τηλεοπτικού σποτ, το οποίο συνέβαλε στην ταύτιση των τηλεθεατών με τους ήρωες και στην καλλιέργεια της πεποίθησης ότι οποιαδήποτε κι αν είναι η ανάγκη σε προϊόντα τεχνολογίας, οι καταναλωτές μπορούν να την καλύψουν σε ένα κατάστημα Public!

Ένα μικρό αγοράκι ενώ περιφέρεται σε ένα πολυκατάστημα Public βλέπει τη μεγαλύτερη αδερφή του να φλερτάρει με έναν νεαρό. Ο μικρός προκειμένου να μη μαρτυρήσει την αδερφή του στους γονείς, της ζητάει ως «αντάλλαγμα» διάφορα αξεσουάρ και tablet από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας των Public. Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στα δύο αδέρφια συνεχίζονται ανάμεσα στους διαδρόμους του πολυκαταστήματος σε ένα σπιρτόζικο τηλεοπτικό σποτ! Άλλωστε, οι επιλογές για τους μικρούς πρωταγωνιστές είναι απεριόριστες!
Στην τηλεοπτική καμπάνια των Public συμμετείχαν περισσότεροι από 40 κομπάρσοι, ενώ πρωταγωνιστές ήταν οι μικροί ηθοποιοί Εύη Δαέλη και Αλέξανδρος Καραδήμας.
Η καμπάνια είχε την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας The Newtons Laboratory.
Η ενέργεια είχε υποστηριχθεί και με online campaign και πιο συγκεκριμένα με banners, carousel, landing page, newsletter, facebook contest, facebook banner και youtube banner.

ΤΟΙ&ΜΟΙ (Ιn house)
«Toi&Moi Feat – Demy Vol 02»

Η Toi & moi επέλεξε και πάλι την pop star Demy ως ambassador της χειμερινής συλλογής της. Πιο ώριμη από ποτέ, η Demy πόζαρε στο φωτογραφικό φακό του Κώστα Αυγούλη φορώντας τα πιο αγαπημένα της outfits από τη φετινή συλλογή της Toi&moi. Πέραν της συνεργασίας της Toi&moi με την Demy, το φετινό lookbook έχει και μία έντονη «σχολική» διάθεση, αφού ένα μέρος της φωτογράφισης πραγματοποιήθηκε στην Εράσμειο Ελληνογερμανική σχολή, απογειώνοντας κυριολεκτικά την casual διάθεση του brand. Η πιο elegant δε πινελιά δόθηκε στο studio μέσα από outfits που απευθύνονται σε όλες τις fashionistas και όχι μόνο…

Η Toi&moi, συνεχίζοντας τη συνεργασία της με την Demy, λανσάρει και επίσημα τη φθινοπωρινή της συλλογή μέσα από ένα δυνατό πρόγραμμα outdoor σε στάσεις λεωφορείου των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης που πραγματοποίησε μέσα στον Οκτώβριο.

Back to top button
Close
Close