Μπουλούμπα Αλίκη, με το φυσικό επικοινωνιακό ταλέντο της Κωνσταντινοπολίτισας
Αλίκη Μπουλούμπα με το ταπεραμέντο και την φιλοξενία της Κωνσταντινοπολίτισας η υπεύθυνη του εστιατορίουChristofer υποδέχτηκε το simposio.news σε μια εκπληκτική τοποθεσία και συγκεκριμένα στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Θεσσαλονίκης ανάμεσα στους φοίνικες και φόντο το Θερμαϊκό κόλπο.
Πείτε μας ποιες είναι οι σημαντικότερες αρμοδιότητες της υπεύθυνης εστιατορίου;
Θα πρέπει να επιμελείται ότι αφορά το κατάστημα, ξεκινά από τις προμήθειες να είναι πρώτης ποιότητας, το προσωπικό να είναι γνώστες της δουλειάς για την παροχή που έχουμε αλλά το ποιο σημαντικό κομμάτι για μένα επειδή κατάγομαι και από την Κωνσταντινούπολη και έχουμε τις δημόσιες σχέσεις στο αίμα μας είναι η επαφή μου με τον κόσμο. Νομίζω πως αυτό κερδίζει το πελατολόγιο μας γιατί αποκτούμε άμεση επαφή με τον κόσμο. Επίσης καταφέραμε να κάνουμε πελάτες από Τουρκία, είτε Έλληνες που μένουν εκεί είτε Τούρκους. Προχθές είχαμε 15 Τούρκους που ήρθαν συστημένοι από άλλους πελάτες και αυτοί θα μας φέρουν τους επόμενους. Αυτό νομίζω είναι επιτυχία και για να γίνει θέλει καλές δημόσιες σχέσεις.
Αυτό το χάρισμα πιστεύω ή το έχεις ή δεν το έχεις. Εμένα το είχε η μητέρα μου και το έχω και εγώ. Mάλλον είναι η μαγεία του Βόσπορου (χαμογελώντας).
Είναι η θέση της υπεύθυνης εστιατορίου που απαιτεί συγκεκριμένες γνώσεις;
Φυσικά όπως οι ξένες γλώσσες. Εμένα με βοήθησαν πολύ τα Τούρκικά, οι γνώσεις οικονομικής διαχείρισης και φυσικά πολύ σημαντική είναι η εμπειρία. Είχα την τύχη να συνεργάζομαι εδώ και πολλά χρόνια με τον κ. Ιωαννίδη(Ιδιοκτήτη του Christofer) τον οποίο θεωρώ δάσκαλο και δεύτερο πατέρα μου από τον οποίο απέκτησα σωστή γνώση της δουλειάς αλλά και μια νέα οικογένεια. Έχουμε άριστες σχέσεις τόσο με τον ίδιο όσο και με τους συναδέλφους.
Πόσο σημαντικές είναι οι καλές σχέσεις συναδέλφων για την επίτευξη των στόχων;
Από τον ιδιοκτήτη έως και τον τελευταίο υπάλληλο θα πρέπει όλοι να είναι μια ομάδα. Χωρίς καλές σχέσεις δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Χρειάζεται σεβασμός, αγάπη, ομόνοια.
Όλοι έχουμε θετικά, αρνητικά προβλήματα… αλλά και εγώ όσο και ο κύριος Ιωαννίδης έχουμε υπομονή και επιμονή. Χρειάζεται μια διαχείριση των ανθρώπων γενικότερα, προσωπικού, προμηθευτών, πελατών, αλλά για μένα που η δουλειά μου είναι και χόμπι, αγαπάω το Christofer και έτσι δεν έχει αυτό μεγάλο βαθμό δυσκολίας.
Οι επικοινωνιολόγοι είναι πλέον κύριοι συνεργάτες μιας επιχείρησης εστίασης;
Συνεργαστήκαμε στα εγκαίνια και σε κάποια event κατά περίπτωση και όχι μέσα από κάποια μόνιμη συνεργασία. Όλες οι συνεργασίες χρειάζονται αλλά θα πρέπει να υπάρχει μέτρο. Παν μέτρο άριστον. Το κύριο κομμάτι της επικοινωνίας νομίζω το έχω εγώ 10 ώρες την ημέρα στο μαγαζί ανάμεσα στον κόσμο.