Με όραμα για ψηφιακό μετασχηματισμό και καινοτομία η Φιλοθέη Χαλβατζά διεκδικεί την εκλογή της στον Επιμελητηριακό Θεσμό
Μια γυναικεία εκπροσώπηση από την περιοχή της Φαρκαδόνας διεκδικεί την εκλογή της στον επιμελητηριακό θεσμό στο Τμήμα Υπηρεσιών με τον συνδυασμό του Κωνσταντίνου Παπαευθυμίου. Η Φιλοθέη Χαλβατζά, δραστήρια επαγγελματίας, ασχολείται με την εταιρία της, τη SIMPLE, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα της Συμβουλευτικής και του Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Οι επαγγελματικοί της τίτλοι περιλαμβάνουν την “Σχεδιάστρια Υπηρεσιών, Διαδικασιών & Ψηφιακών Προϊόντων” και την “Τεχνολόγο της Εκπαίδευσης”, αναδεικνύοντας το ευρύ φάσμα των δεξιοτήτων της στην υποστήριξη της σύγχρονης επιχειρηματικότητας.
Η ίδια πάντως αναφέρει χαρακτηριστικά
-Ακόμη δεν έχω καταλάβει τι δουλειά κάνεις, ακούω συχνά.
Η απάντησή μου συνήθως:
– Δεν χρειάζεται να καταλάβεις εσύ· χρειάζεται να καταλάβω εγώ τι σε προβληματίζει και τι
θέλεις να πετύχεις.
Ωστόσο, η υποψηφιότητά μου στο Επιμελητήριο μου επιβάλλει να συστηθώ στους
Τρικαλινούς επιχειρηματίες.
Οι δυο επαγγελματικοί μου τίτλοι είναι “Σχεδιάστρια Υπηρεσιών, Διαδικασιών &
Ψηφιακών Προϊόντων” και “Τεχνολόγος της Εκπαίδευσης”.
Οι σπουδές μου και η συμμετοχή μου σε τοπικές και διεθνείς ομάδες εργασίας με έφεραν σε
επαφή με πτυχές της αγοράς και της εκπαίδευσης που χρειάζονται απλοποίηση, καινοτομία
και αποτελεσματική επικοινωνία.
Έτσι, το 2019 αποφάσισα να δημιουργήσω τη SIMPLE, μια επιχείρηση Συμβουλευτικής και
Ψηφιακού Μετασχηματισμού μέσω της οποίας στοχεύουμε να
#kanoume_ta_pragmata_apla.
Η δουλειά που κάνω σε συνεργασία με ικανότατους επαγγελματίες ξεκινά από ένα
πρόβλημα, μια επιθυμία, μια ιδέα.
Οι πελάτες μας έχουν κάτι στο μυαλό τους, που απασχολεί με ανησυχία ή δημιουργικότητα.
Σ’αυτό το σημείο χτυπούν την πόρτα μας και μαζί
1. Συζητάμε, ώστε να αντιληφθούμε την ανάγκη.
2. Ακολουθούμε διαφορετικές μεθοδολογίες σχεδιασμού αναλόγως της περίπτωσης,
ώστε να φτάσουμε στη πρόταση που ικανοποιεί την ανάγκη.
3. Εξετάζουμε αν η ενσωμάτωση της τεχνολογίας φέρνει καλύτερο αποτέλεσμα και
χρησιμοποιούμε υπάρχοντα ψηφιακά εργαλεία είτε παράγουμε νέα.
4. Έπειτα ακολουθούν δύο δρόμοι:
a. Υλοποιούμε την προτεινόμενη “λύση”
b. Αναζητούμε εθνικά ή Ευρωπαϊκά προγράμματα για να δώσουμε τη
δυνατότητα στον/στην επιχειρηματία ή μελλοντα/μέλλουσα επιχειρηματία να
χρηματοδοτήσει την υλοποίηση
Το πλάνο υλοποίησης περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
project management, έρευνα αγοράς, ακαδημαϊκή έρευνα, development ψηφιακών
προϊόντων, έρευνα χρήστη, εκπαίδευση επιχειρηματία και εργαζομένων, προβολή και
δικτύωση, παρουσία σε επαγγελματικές εκθέσεις, παρουσίαση σε επιστημονικά συνέδρια.
Επιδιώκω, λοιπόν, να είμαι μέλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων για να μπορέσω να
προσφέρω αυτές τις υπηρεσίες στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τόπου μου.
Ευχαριστώ τον Κωνσταντίνο Παπαευθυμίου που μου δίνει την ευκαιρία να αγωνιστώ.
Ζητώ τη στήριξή σας ώστε από εδώ και στο εξής να μπορούμε να #epixeiroumemazi.
Με εκτίμηση,
Φιλοθέη Χαλβατζά