Ειδήσεις

Τρεις ώρες διήρκεσε το υπουργικό συμβούλιο: «Δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού» είπε ο Μητσοτάκης

Περίπου τρεις ώρες κράτησε η τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου για το 2024. Στο σημερινό υπουργικό εξετάστηκαν οι στόχοι για το 2025 με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να επισημαίνει στους υπουργούς του ότι δεν υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό.

«Εμείς, προφανώς, δεν έχουμε την πολυτέλεια του εφησυχασμού. Το ξέρουμε καλά ότι η ευθύνη δεν πάει διακοπές. Οπότε θα συνεδριάσουμε και πάλι, όπως είπα, αμέσως μετά, στις 10 Ιανουαρίου, προκειμένου να ολοκληρώσουμε τον ετήσιο προγραμματισμό μας», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Έκανε επίσης αναφορά στους μπλε φακέλους λέγοντας ότι οι προτεραιότητες για το 2025 «καταγράφονται και στους γνώριμους, πλέον, μπλε φακέλους με τις δράσεις κάθε Υπουργείου για το 2025. Είναι ένα πρόγραμμα έργων με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα το οποίο καλούμαστε σήμερα να εγκρίνουμε, κυρίως όμως να το κάνουμε και πραγματικότητα».Τρεις ώρες διήρκεσε το υπουργικό συμβούλιο: «Δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού» είπε ο Μητσοτάκης

Συγκεκριμένα, όπως είπε ο πρωθυπουργός, «ήταν μια ευκαιρία για όλα τα υπουργεία να παρουσιάσουν τις δικές τους προτεραιότητες που καταγράφονται στους γνώριμους μπλε φακέλους για το 2025. Είναι ένα πρόγραμμα έργων με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα που καλούμαστε σήμερα να εγκρίνουμε και κυρίως να τα κάνουμε πραγματικότητα. Το βλέμμα μας στρέφεται στο μέλλον και στη νέα γενιά. Θα σταθώ σε δύο νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας. Θα έχουμε την ευκαιρία να εγκρίνουμε τα νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας και να κάνω μια ειδική μνεία στα δημόσια Ωνάσεια σχολεία ένα νέο εκπαιδευτικό δίκτυο που δίνει βάρος στις ανθρωπιστικές επιστήμες στις καλές τέχνες με τις δράσεις να καλύπτονται εξ ολοκλήρου με δωρεές του Ιδρύματος Ωνάση. Μια πρωτοποριακή παρέμβαση στη δημόσια παιδεία και θα μπορέσει να αποτελέσει οδηγό για δράσεις που θα επεκτείνουμε σε όλο το εύρος των δημόσιων σχολείων.

Το δεύτερο νομοσχέδιο έχει να κάνει με την εισαγωγή του ΙΒ στη δημόσια εκπαίδευση στην πράξη και το ζήτημα είναι πως θα το εφαρμόσουμε σε πρώτη φάση σε ένα πρόγραμμα δημόσιων πειραματικών λυκείων και μπορεί να είναι ένα διαβατήριο για μεγάλα πανεπιστήμια στο εξωτερικό και δεν θα αφορά μόνο κάποια ιδιωτικά σχολεία αλλά όλα τα παιδιά που θα θέλουν να το επιλέξουν.

Back to top button
Close
Close