Ρούλα Τζάνη η φοροτεχνικός που έφερε το πιο διευρυμένο πελατολόγιο στα Τρίκαλα
Συνάντησα μετά από προτροπή φίλων και γνωστών που είχαν μόνο τα καλύτερα να πουν την Ρούλα Τζάνη στο γραφείο της στα Τρίκαλα στην οδό Πτολεμαίου 5. Αυτό που αντίκρισα δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περίμενα, ένα κλασικό γραφείο λογιστή Ο χώρος είναι μοντέρνος, όμορφα διακοσμημένος μιας και η πρώτη εικόνα που θα σχηματίσεις συναντώντας έναν επαγγελματία στο χώρο του, είναι άκρως σημαντική. Ειδικά, όταν αυτός είναι λογιστής-φοροτεχνικός και πρόκειται να διαχειριστεί τα χρήματά σου αλλά και γενικότερα το λεπτό ζήτημα των εργασιακών αλλά και το συνταξιοδοτικό σίγουρα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και μεγάλη σοβαρότητα .
Με πρώτο πτυχίο στο Ιδιωτικό Κολέγιο και με μεταπτυχιακό σε εξέλιξη Λογιστικής και Χρηματοικονομικής στο ανοικτό Πανεπιστήμιο και μετεκπαίδευση σε ΙΕΚ με εξειδίκευση σε διοίκηση και οικονομία έχει καταφέρει να χτίσει ένα πλούσιο πελατολόγιο, το οποίο και εμπλουτίζει συνεχώς.
Η Ρούλα επισημαίνει ότι είχε μηδέν πελατολόγιο αρχικά, καθώς δεν είχε σχετικό οικογενειακό background. Το έχτισε όλο σταδιακά, με αργά και σταθερά βήματα και με word of mouth, την από στόμα σε στόμα- και καλύτερη- διαφήμιση. «Πλέον το πελατολόγιο συνεχώς αυξάνεται, και σε ιδιώτες και σε επιχειρήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό».
«Παράλληλα με τις σπουδές μου, έχω κάνει εξειδικευμένα σεμινάρια σε κάθε τύπο επιχείρησης τη μισθοδοσία και τα εργατικά ζητήματα. Θέλω να εξειδικεύομαι σε ότι κάνω τονίζει η Τρικαλινή οικονομολόγος η οποία δραστηροποιείται επαγγελματικά από το 1989 στην Τρικαλινή πόλη ενώ πέντε χρόνια αργότερα άνοιξε και γραφείο στην Πύλη το οποίο διατηρεί κανονικά μέχρι και σήμερα για τις φορολογικές δηλώσεις των πελατών.. «Είδα ότι άρχισε να αναπτύσσεται ένα εξειδικευμένο πελατολόγιο, το οποίο ήθελα να καλύψω. Κάποιος που θα θελήσει να δούμε κάτι πιο προσωπικά, θα έρθει εδώ».
«Χαρακτηριστικά του γραφείου είναι φυσικά η εχεμύθεια, ο επαγγελματισμός και η αμεσότητα. Γι αυτό και μας εμπιστεύονται πελάτες,σχεδόν από όλους τους κλάδους , εξηγεί η φοροτεχνικός.
Η ίδια έχει την ευθύνη και για τα δυο γραφεία και προσέχει πολύ την επιλογή των συνεργατών της, οι οποίοι είναι κι εκείνοι εξειδικευμένοι στον τομέα τους. «Πέρα από λογιστικές και χρηματοοικονομικές μελέτες, παρέχουμε νομικές συμβουλές, μελέτες καταμετρήσεις ,αιτήσεις, συντάξεις με όλα τα ταμεία γήρατος, αναπηρικές χηρείας. Βρίσκουμε λύσεις για όλα αυτά με τους έμπειρους συνεργάτες μου».
Ποιες είναι, όμως, οι πιο έντονες ανάγκες αυτό τον καιρό; «Δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση», επισημαίνει η Ρούλα Τζάνη. Παρέχουμε ενημέρωση σε αιτήσεις ΑΣΕΠ και προκηρύξεις θέσεων εργασίας ..
Για τον κάθε πελάτη επιλέγουμε την ασφαλέστερη λύση. Κάνουμε πρώτα μια χρηματοοικονομική μελέτη και ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, βρίσκουμε τη λύση που ταιριάζει στο προφίλ του».
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δώσει η Ρούλα στους Έλληνες κατοίκους του εξωτερικού, στα δικαιώματά τους και στο φαινόμενο brain drain, τη διαρροή, δηλαδή, επιστημονικού δυναμικού στο εξωτερικό. Εντόπισε, άλλωστε, νωρίς το κενό στο ζήτημα. «Δεν υπήρχε και δεν υπάρχει σωστή και πλήρης ενημέρωση. Χάνονται περιουσίες, έτσι. Είναι πολύ καίριο θέμα αυτό, ειδικά με τις συντάξεις στο Εξωτερικό εξηγεί η φοροτεχνικός, ενώ επισημαίνει ότι «αυτό που αγνοούν οι περισσότεροι είναι ότι παρόλο που οι κάτοικοι του εξωτερικού κάνουν δήλωση στην ανάλογη ΔΟΥ και η κύρια πηγή εισοδημάτων τους είναι εκτός Ελλάδος, οι οικονομικές τους υποχρεώσεις στην Ελλάδα παραμένουν. Πρέπει να το τονίσουμε αυτό, γιατί οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν».
Ένα άλλο κεφάλαιο που παρέχουμε ουσιαστική λύση είναι στο θέμα των ανασφάλιστων υπερηλίκων ολοκληρώνοντας το φάκελο με τις αιτήσεις και κυρίως στους ανθρώπους αυτούς που δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη από κανένα ταμείο φυσικά με προϋποθέσεις …
Μάλιστα επισημαίνει «Αυτό που έχω να συμβουλεύσω τον κάθε έναν ξεχωριστά είναι να συμβουλεύεται πάντα τον λογιστή του, προτού κάνει οποιαδήποτε κίνηση. Είτε αυτή έχει να κάνει με κάποια αγορά, πώληση ή απλά μια συμβουλή. Για να μην έχουμε ανεπιθύμητα αποτελέσματα».
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν έχει καταφέρει να έχει σημαντικούς πελάτες στο ενεργητικό της, ξεκαθαρίζοντας ότι για εκείνη ο κάθε ένας είναι σημαντικός, από τον ιδιώτη έως την επιχείρηση.”Προσπαθώ να είμαι ένα βήμα μπροστά από τον πελάτη, να του προτείνω λύσεις στα προβλήματα και να κάνω σωστές προβλέψεις για την επόμενη χρονιά».
cz