Περιφέρεια Θεσσαλίας με ΣΕΤΕ και Marketing Greece συμπράττουν για τη Θεσσαλία του Μέλλοντος!
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βόλο, παρουσία του συνόλου των εκπροσώπων των τουριστικών φορέων της Θεσσαλίας, παρουσιάστηκε το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας και το σύνολο των Δράσεων τουριστικής προβολής που έχουν υλοποιηθεί και προγραμματίζονται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία.
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, με την επιχειρηματία Ελένη Καραΐσκου, την πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δ.Βόλου Σούλα Μπατζώκα και τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας είναι ένα πρακτικό εργαλείο για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής. Ενσωματώνοντας και τα αποτελέσματα της διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε, αξιοποιεί τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες των προορισμών της Θεσσαλίας, χαράσσοντας τη στρατηγική, ορίζοντας τις κατευθύνσεις και συνθέτοντας το πλάνο για την αποτελεσματική ανάδειξη της Θεσσαλίας στο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Μέσα από εμπειρίες τουριστικών προϊόντων, η Θεσσαλία λανσάρεται ως τουριστικός προορισμός που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Με τη μοναδική πλατφόρμα προβολής “Thessaly Handcrafted by Time”, η περιοχή τοποθετείται ως ένα εργόχειρο του χρόνου που έπλασε στο πέρασμά του τα τοπία, τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς, τους μύθους. Είναι ένα κουβάρι από ιστορίες που υφαίνονται στον αργαλειό του χρόνου, ένας καμβάς πάνω στον οποίο ο χρόνος υφαίνει μια μοναδική ιστορία. Επιπροσθέτως για το ελληνικό κοινό, η καμπάνια στηρίζεται στις αξίες, τις παραδόσεις και την μοναδική υπόσχεση «Επιστροφή στις Ρίζες».
Για το σύνολο των τουριστικών προϊόντων έχουν σχεδιαστεί περισσότερες από 30 δημιουργικές εφαρμογές, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, που εξυπηρετούν τις ανάγκες συνεκτικής και ενιαίας επικοινωνίας, όλων των προορισμών της Θεσσαλίας. Οι δημιουργικές εφαρμογές και ένα αναλυτικό εγχειρίδιο αξιοποίησης, αποτυπώνονται σε ένα ειδικό Οδηγό Δημιουργικής Εκτέλεσης, έτοιμο προς αξιοποίηση από την Περιφέρεια, τις τοπικές αρχές της Θεσσαλίας κι ευρύτερα όσους δραστηριοποιούνται στη προβολή του τοπικού τουριστικού προϊόντος.
Το ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ έχει αναρτηθεί σε ψηφιακή μορφή, με στόχο την ελεύθερη, άμεση και εύκολη πρόσβαση από τις τοπικές αρχές και φορείς του τουρισμού. Περιηγηθείτε ψηφιακά στο Σχέδιο Μάρκετινγκ του Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας στο http://thessaly-tourism-sympraxi.gr/ .
Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα και θα λειτουργήσει ως καταλύτης ανάπτυξης για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 σηματοδοτεί έτος ενεργειών προβολής και υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης, παραμένοντας δίπλα στην τοπική κοινωνία τουρισμού με στόχο να αναδείξει την περιοχή και να ενισχύσει την τουριστική επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για τον τόπο, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις.
Το πρόγραμμα που στοχεύει στις κύριες αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη από το 2016 και συνεχίζεται και το 2017, για το σύνολο των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.
Ενημερωθείτε για όλες τις Δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού στην ιστοσελίδα http://thessaly-tourism-sympraxi.gr/ και ταξιδέψτε στη Θεσσαλία μέσα από τις εικόνες του βίντεο της καμπάνιας: https://www.youtube.com/watch?v=uatXZY8oIaY .
Νίκος Ράντος Γιώργιος Κουρέλης ,Χρήστος Ζαραμπούκας, Γιάννης Μπουτίνας.