Ο Στηβ Βρανάκης εξηγεί πως το project Greece From Home έγινε viral!

Η πανδημία του κορωνοϊού αιφνιδίασε όλο τον πλανήτη και τα lockdown άλλαξαν άρδην όλο τον κύκλο της καθημερινότητας δισεκατομμυρίων ανθρώπων.
Καθώς κυβερνήσεις και πολίτες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις προεκτάσεις της πανδημίας, όλες οι χώρες αναζήτησαν τρόπους να μείνουν ασφαλείς και να θωρακιστούν. Η Ελλάδα, εκτός από τη δύσκολη μάχη στο υγειονομικό σκέλος, κατάφερε να δείξει πως έχει αντανακλαστικά προσαρμογής στο νέο «καθεστώς» και σε άλλους τομείς. Με το βλέμμα στραμμένο στον τουρισμό και το διεθνές branding της Ελλάδας, «γεννήθηκε» η πρωτοβουλία Greece From Home, μια online πλατφόρμα που στοχεύει στο να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, μένοντας σπίτι. Mε στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece, με την υποστήριξη της Google, έβαλαν μπρος το πρότζεκτ Greece From Home που σήμερα πέτυχε να αποκτήσει εύσημα και από τον διεθνή Τύπο.
Δημιουργήσαμε ένα νέο κανάλι στο YouTube που φιλοξενείται στο κανάλι Visit Greece, το οποίο περιελάμβανε επίσης αποκλειστικές καθημερινές πρεμιέρες με την συμμετοχή του Στέφανου Τσιτσιπά, της Ελεονόρας Ζουγανέλη, της Κατερίνα Βράνα και της Νάντιας Κοντογεώργη. Ο Στιβ Βρανάκης, εμπνευστής της ιδέας και Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, υλοποίησε με τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co και σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google, το πρότζεκτ και μιλώντας στο Lifo.gr αποκαλύπτει βήμα-βήμα το στοίχημα που θέλει να κερδίσει η πρωτοβουλία αυτή.
Η Πηγή: www.lifo.gr