Η τρίτη προσπάθεια της οικογένειας Σαράντη: Όταν η τρίτη είναι… η πιο γλυκιά!

Τι κι αν για άλλους η τρίτη προσπάθεια είναι η φαρμακερή; Για την οικογένεια Σαράντη, η τρίτη φορά με τη γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη είναι η πιο γλυκιά. Μπορεί να τους πήρε λίγες δεκαετίες και κάποιες ατυχείς προσπάθειες, αλλά τώρα, με μια δεσμευτική προσφορά που κατέθεσαν στην Vivartia, φαινόταν πως το deal «κλείδωσε».
Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, με τις ρίζες της στη Θεσσαλία και με τον πατέρα των Σαράντηδων να τους λέει από μικρούς «αν θέλεις να κάνεις γαλακτοκομείο, πρέπει να βρεις και το καλύτερο γάλα», τώρα αποκτά τη Δωδώνη και ξεκινάει έναν καινούριο κύκλο ανάπτυξης. Σκοπός; Να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών της και να πάει τη φέτα… στις Κάννες, αν χρειαστεί!
Ο Τάκης Σαράντης, με το γνωστό του χιούμορ, δήλωσε στο mononews ότι «τα καταφέραμε με την τρίτη», αφήνοντας πίσω τις πρώτες δύο αποτυχημένες προσπάθειες σαν «φιλικά» μαθήματα. Με το τρίτο «χτύπημα», δεν χρειάζεται πια να χτίσουν από την αρχή το brand—η Δωδώνη είναι ήδη «σταρ» στο χώρο, και η οικογένεια Σαράντη φαίνεται έτοιμη να το πάει σε άλλο επίπεδο.
Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, ο Τάκης διευκρινίζει ότι δεν είναι επενδυτές της «άμεσης απόδοσης». Αντιθέτως, είναι εδώ για το μέλλον και το… νούμερο ένα εξαγωγικό brand της χώρας! Όπως λέει ο ίδιος: «Έχουμε τα εργαλεία να φτάσουμε τη Δωδώνη σε επίπεδα ασύλληπτα. Και δεν φεύγουμε μόλις τα νούμερα αρχίσουν να λένε τα καλύτερα».