MUST Read

Η Διάβα τείνει να γίνει μια στοιχειωμένη γέφυρα ενώ άλλες πέφτουν και ξαναγίνονται σε χρόνο ντε-τέ

Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι η ταχύτητα θύμισε λίγο… ιαπωνικές κατασκευές.

Αναφέρομαι στο χρόνο που κατάφερε η AKTOR να παραδώσει το έργο αποκατάστασης του τμήματος της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, που είχε υποστεί καταστροφικές ζημιές έπειτα την σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024.

Ο Όμιλος AKTOR ανέλαβε την επισκευή και ενίσχυση όλων των στοιχείων, καθώς και την ανακατασκευή του φορέα του δεξιού κλάδου της υφιστάμενης γέφυρας, η οποία είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Η κατασκευή του νέου φορέα ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου, όταν και δόθηκε ο αυτοκινητόδρομος σε κυκλοφορία πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Μετά την περίοδο των εορτών, ξεκίνησαν εργασίες επισκευής και ενίσχυσης του φορέα αριστερού κλάδου και η πλήρης ανακατασκευή του ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου.

Back to top button
Close
Close