Τρίκαλα

Βραβείο για το ΚΑΤΩΓΙ του Μπάμπη Σουφλάκη

Είναι γεγονός οτι  το 60% των επισκεπτών διαβάζει κριτικές στο διαδίκτυο πριν βγεί για ένα γεύμα.  Επομένως, η ικανοποίηση των πελατών στα εστιατόρια είναι υψίστης σημασίας. Επηρεάζει ουσιαστικά τα έσοδά του, την επισκεψιμότητα και τη φήμη . Και μάλλον δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας των πελατών είναι η εξυπηρέτηση.  Αντίκτυπος της ποιότητας της υπηρεσίας στην ικανοποίηση των πελατών στο εστιατόριο.

Για τα παραπάνω η γνωστή ταβέρνα ΤΟ ΚΑΤΩΓΙ στα μανάβικα στα Τρίκαλα βραβεύτηκε από την εταιρία αξιολόγησης  Greek Awards τα οποία δημιουργήθηκαν  για να υπολογίσουν τις βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών για μια ποικιλία επιχειρήσεων, βασισμένες στις ηλεκτρονικές κριτικές των πελατών και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν τον έλεγχο της εικόνας και της φήμης τους, παρέχοντας στους καταναλωτές μια δίκαιη και αμερόληπτη εικόνα της επιχείρησής τους. Τόσο οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων όσο και οι καταναλωτές αναζητούν τις σελίδες των βραβείων για να δουν ποιος έχει λάβει τις καλύτερες τιμές. Μόνο οι επιχειρήσεις με υψηλότερη βαθμολογία, εκείνες με βαθμολογία από 8 έως 10 αστέρων, κερδίζουν το βραβείο the Greek Award.

Περιχαρής ο ιδιοκτήτης του καταστήματος Μπάμπης Σουφλάκης παρουσίασε το βραβείο Μπορεί να είναι εικόνα εσωτερικός χώρος

Με χαρά σας παρουσιάζουμε το πιστοποιητικό για την άριστη εξυπηρέτηση και το βραβείο ικανοποίησης πελατών που μας απονεμήθηκε!! Σας ευχαριστούμε πολύ που μας στηρίζετε και μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε!

Back to top button
Close
Close