FashionLifestyle news

Από στυλίστρια στη Vogue, αγαπημένη των fashionista

Όταν η Pip Durell δούλευε ως στυλίστρια στη βρετανική Vogue, δυσκολευόταν να βρει ένα καλό πουκάμισο σε λογική τιμή. «Δεν υπήρχε αυτό το μεσαίο πουκάμισο των 100 λιρών που να ήταν καλοσχεδιασμένο κα με ωραίο ύφασμα», λέει η ίδια. «Όταν επρόκειτο για το δικό μου στυλ, δεν με ενδιέφερε πραγματικά τι φοράω από μέσα και τι από έξω – με ενδιέφερε μόνο να φορέσω ένα τζιν και ένα αντρικό πουκάμισο».

Έτσι αποφάσισε να φτιάξει το δικό της. Τα κλασικά και boyfriend πουκάμισα της With Nothing Underneath, που κυκλοφόρησαν το 2017, έγιναν λατρεία για την άριστη  εφαρμογή και τις «δημοκρατικές» τους τιμές που ξεκινούσαν από 95 στερλίνες, γράφουν οι FT.

Πώς κέρδισε το στοίχημα

Ράβονται σε εργοστάσια που διευθύνονται κυρίως από γυναίκες στην Πορτογαλία και στην Τουρκία, από φυσικά υφάσματα, όπως οργανικό βαμβάκι και βουρτσισμένο βαμβάκι και μαλλί και έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτικότητα. «Δεν κάνουμε εκπτώσεις, επομένως πρέπει να επιτύχουμε υψηλές πωλήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι φροντίζουμε να είμαστε έξυπνοι», λέει η Durell.

Είναι ένα μοτίβο που κερδίζει: πέρυσι, τα έσοδα της WNU αυξήθηκαν κατά 130%, ενισχυμένα από το στυλ της λευκής ποπλίνας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και τις συνεργασίες με επωνυμίες όπως η Collagerie αλλά και… οι Financial Times.

Οι πελάτες ψωνίζουν ξανά και ξανά και οι επιστροφές δεν ξεπερνούν το 17%, έναντι μέσου όρου 30% στον κλάδο συνολικά.

«Υπάρχουν πολλά κακά προϊόντα εκεί έξω και οι άνθρωποι τα έχουν βαρεθεί», λέει η ιδιοκτήτρια της εταιρείας. «Ακριβώς επειδή κάποιος δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά τον σχεδιαστή -συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου- δεν σημαίνει ότι δεν θέλει ποιοτικά ρούχα», πρόσθεσε.

Επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες

Το brand επεκτείνεται τώρα και σε άλλες κατηγορίες. Το καπέλο του μπέιζμπολ με το λογότυπό του έχει ήδη βρει το δρόμο του στους ηθοποιούς Florence Pugh και Nicholas Galitzine.

Τα ασορτί μπόξερ και τα καλοκαιρινά σαρούνγκ του είναι ιδανικά για διακοπές.Πέρυσι, λάνσαρε ένα ψηλόμεσο, φαρδύ παντελόνι εμπνευσμένο από τη Charlotte Rampling και αυτόν τον μήνα θα παρουσιάσει ένα μπλέιζερ. Φτιαγμένο από γκρι μαλλί ψαροκόκαλο, θυμίζει την κομψότητα γυναικών όπως η Lauren Hutton, με κοφτερούς, ελαφρώς παραγεμισμένους ώμους, γενναιόδωρα πέτα και κοκάλινα κουμπιά. Με την τιμή στα 350 £, θα μεταποιηθεί εκ νέου με διαφορετικά υλικά «έτσι όταν ο πελάτης βρει το μέγεθος και το σχήμα που του αρέσει, μπορεί να το αποκτήσει ξανά», λέει η Durell.

Η μάρκα επεκτείνει επίσης την παρουσία της σε αγορές του εξωτερικού, όπως οι ΗΠΑ, οι οποίες επί του παρόντος αντιπροσωπεύουν το 12% των δραστηριοτήτων της. Αλλά το πουκάμισο θα παραμένει πάντα ο ακρογωνιαίος λίθος. «Είναι μια ευρεία και ζωτικής σημασίας κατηγορία στη γυναικεία γκαρνταρόμπα», τονίζει η Durell, η οποία έχει «περίπου 30» στην ντουλάπα της.

ot.gr

Back to top button
Close
Close