Ανεπαρκής Εξωστρέφεια: Η Απουσία Τρικαλινής εκπροσώπησης στη Διεθνή Έκθεση WTM και ο ρόλος του Τουριστικού Φορέα του Επιμελητηρίου
Ο προβληματισμός μάλλον είναι εύλογος, καθώς η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, όπως η World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο, είναι κρίσιμη για την τουριστική προώθηση και την εξωστρέφεια. Η απουσία εκπροσώπησης από τα Τρίκαλα σε μια τέτοια διοργάνωση αφήνει ερωτήματα σχετικά με τη στρατηγική και την αποτελεσματικότητα του τουριστικού φορέα της περιοχής.
Το Επιμελητήριο Τρικάλων, μέσω του τουριστικού φορέα, έχει ευθύνη να προάγει τα τοπικά συμφέροντα, ειδικά όταν υπάρχει σημαντική επένδυση, με κόστος που αγγίζει τα 80.000 ευρώ ετησίως. Η αποδοτικότητα αυτού του ποσού σε σχέση με τα οφέλη είναι σαφώς σημαντικό ζήτημα. Η εξωστρέφεια δεν είναι μόνο θέμα συμμετοχής σε εκθέσεις αλλά και ενεργούς στρατηγικής προώθησης, η οποία απαιτεί επαρκή και καταρτισμένη εκπροσώπηση, σύγχρονες πρακτικές marketing και σταθερή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
Ίσως είναι σκόπιμο να αναληφθούν πρωτοβουλίες από το Επιμελητήριο από την νέα διοίκηση που θα προκύψει από τις εκλογές και τους τοπικούς φορείς, για να διασφαλιστεί η συμμετοχή σε κομβικά τουριστικά γεγονότα και η μεγιστοποίηση του οφέλους για την περιοχή. Δράσεις όπως η στελέχωση με άτομα που γνωρίζουν την τοπική αγορά αλλά και τις διεθνείς τάσεις, και η διαφανής αξιολόγηση της απόδοσης των δράσεων του φορέα, μπορούν να βοηθήσουν στην κατεύθυνση αυτή.