Έπειτα από 2 χρόνια(!) κλιμάκιο της Πυροσβεστικής στο Κουλούρι για την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη

Δύο χρόνια μετά το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη και το διαβόητο πόσριμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ο ειδικός εφέτης ανακριτής Λάρισας, Σωτήρης Μπακαΐμης, έδωσε εντολή να μεταβεί στο Κουλούρι κλιμάκιο της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού της Πυροσβεστικής από Αθήνα με δύο δικαστικούς πραγματογνώμονες. Την Παρασκευή (8/3) θα ερευνήσουν την εμπορική αμαξοστοιχία που ενεπλάκη στην τραγωδία.
Σύμφωνα με τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, τμήμα της δεύτερης μηχανής του εμπορικού τρένου λείπει. Μετά και την παράδοση του εν λόγω πορίσματος στον κ. Μπακαΐμη ως μέρους της δικογραφίας, ο ανακριτής έδωσε εντολή στην ΔΑΕΕ να ερευνήσει τον χώρο και τα συντρίμμια στο Κουλούρι. Δύο χρόνια μετά!
Οι ειδικοί στρέφουν την προσοχή τους στο πίσω μέρος της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας και στην πρώτη πλατφόρμα, όπου εικάζεται ότι ήταν τοποθετημένο το άγνωστο εύφλεκτο υλικό που προκάλεσε την πυρόσφαιρα και στοίχισε τη ζωή σε πολλούς από τους 57 ανθρώπους που βρήκαν φρικτό θάνατο μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων.
Υπενθυμίζεται πως η… θεωρία με τους 2,5 τόνους στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας αναζωπυρώθηκε με βάση φωτογραφίες από το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών. Σε μια φωτογραφία φαίνεται το πίσω μέρος της μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας να έχει λιώσει από τη φωτιά, γεγονός που ενισχύει την εκδοχή ότι εκεί ήταν αποθηκευμένοι 2,5 τόνοι καύσιμης ύλης.
Απορίας άξιον είναι πώς τώρα κρίνεται απαραίτητη η ως άνω εντολή του ειδικού εφέτη, δοθέντος ότι κλιμάκιο της ΔΑΕΕ είχε μεταβεί στον τόπο του εγκλήματος στα Τέμπη τις πρώτες ώρες μετά την σύγκρουση, προκειμένου να συμμετάσχει στις έρευνες. Τα μέλη του υποστήριξαν στις καταθέσεις τους ότι ο επικεφαλής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λάρισας και οι 4 προανακριτικοί υπάλληλοι δεν τους το είχαν επιτρέψει.